۱۳۹۱ فروردین ۳۱, پنجشنبه

سند سازی مضحک جمهوری اسلامی بر علیه مجاهدین!



اینروزها سند های مختلفی! برای اثبات جاسوس، تروریست و قاتل بودن مجاهدین از طرف عناصر ولایت وقیح منتشر میشود. گاه در درست کردن این اسناد چنان عجله به خرج داده میشود که نتیجه اش سند های خنده دار و طنزآلودی می شود که فقط به درد صفحات جوک میخورد. یکی از آنها عکسی از یک باصطلاح زن مجاهد!! است که دست و پای کودکی را گرفته و در حال پرت کردن او به یک گودال می باشد. از قرار آن چنان که از نوشته های همراه برمی آید این کودک گویا اهل کردستان است و این سند کردکشی!! مجاهدین می باشد. اما جالب اینجاست که به قیافه پسربچه که نگاه میکنی نشانی از ترس و  وحشت نه تنها در آن نیست بلکه گویا دارد بازی میکند و خوشحال نیز می باشد. قیافه زنی که یک لباس ارتشی و روسری قرمز پوشیده است. نیز نه تنها شباهتی به زنان مجاهد ندارد بلکه بیشتر شبیه به فاطی کماندوهای بسیجی میباشد که در چنین حرکاتی بسیار مهارت دارند و تا بحال بسیار کودک و نوجوان و جوان را به کشتن داده اند. به هر حال من که با دیدن این عکس کلی خندیدم. و بعنوان جوک هفته با شما آنرا به اشتراک می گذارم.
عاطفه اقبال - 18 آوریل 2012

کامنت ها در فیسبوک

22 commentaires
Commentaires
Masoud Sayadi Takhtehkar
این چنین کارهایی را خود حکومت جهل وجنون به سر کردگی خلخالی جلاد در کردستان انجام دادند
Majid Ajang
من در این تصویر مجاهدی را می بینم که دارد کودکی را که در محاصره آتش است به دریاچه ای پرتاب می کند .
Ehsan Ayatollahi
صدا و سیما اخیرا یک سریال تلویزیونی ساخته که در آن سعی در تخریب مجاهدین داشته. این عکس از صحنه های آن فیلم است.
http://golchin2.blogspot.se/2012/04/blog-post_17.html
Reza Azmoodeh
عاطفه عزیز : من خودم در آن دوران آنجا بودم و به این عکس باور ندارم و فکر میکنم درست میگوئید ضمن اینکه کسی که از داخل چاله عکس گرفته احتمالا باید دفن شده باشه ! حالا چطوری عکس را ارسال کرده نمیدانم !؟ البته این را برای دفاع از مجاهدین نمیگویم ( چون انبوهی اعمال غیر انسانی و ........... از سیستم تشکیلاتی آن دیدم ) ولی این عکس ساخته رژیم هست و باید رژیم را افشاء کرد ، ممنون عزیز
Atefeh Eghbal
متشکرم احسان عزیز از گذاشتن این سندها
Atefeh Eghbal
بله رضای گرامی به نکته جالبی اشاره کردید. ولی به لینک بالا که آقای آیت اللهی گذاشته، بروید جالب است که این عکس اساسا از فیلمی که وزارت اطلاعات درست کرده گرفته شده است. و عده ای برای سرگرمی در فیس بوک آنرا پخش میکند.
Reza Azmoodeh mamnoon ehsan aziz
Javad Riahi
با سلام عاطفه عز یز فکر نمی کنم اصلان نیازی به پرداختن به این اراجیف دشمن باشد ما که خود از نزدیک در منطقه بودیم و می دانیم چه خبر است به نظر من پرداختن به این موضوعات بی فایده است.
Atefeh Eghbal
آقای ریاحی بعنوان جوک هفته به درد می خورد.
Javad Riahi
فکر می کنم سوژه دشمن شاد کن باشد بیشتر تا شوخی هفته.
Atefeh Eghbal
دشمن شاد کن!!!! نه بیشتر دشمن افشا کن است دوست عزیز
امیر ابراهیمی
این عکس از صحنه یک فیلم است که توسط وزارت اطلاعات ساخته شده بنام (نفوذی)که تعداد زیادی عکس از صحنه های این فیلم منتشر گردیده و حتی توانسته برخی را مجاب کند که این صحنه کشتار در کردستان است !!و جالب است گفته شود که در عملیات مراورید یکی از افراد مجاهدین (جاوید سادات حسینی)توسط مزدوران ولایت فقیه (که بعضن  لباس کردی به تن داشتند و حتی اتوبوسهای صنایع دفاع را تا نزدیکی اشرف آورده بودن تا مجاهدین را با انها به تهران ببرند!!)سر بریده شد و در مزار مروارید به خاک سپرده شده اما حامیان حکومت طوری تبلیغ میکنند که گویا برعکس بوده همانطور که ثابتی از ساواک دفاع کرد اکنون هم مزدوران هیچ حرفی از جنایات حکومت نمیکنند و فقط حمله به مجاهدان و مبارزان را در دستور کار دارند .
Massoud Najari http://www.facebook.com/l.php...
عکس های فیلم نفوذی, <​-BlogAbout->, مطالب جدید و زیبا و به روز (اس…
NICE.ROZBLOG.COM
Alireza Eftekhari · 30 amis en commun
ehsan jam moteshaker bara in madrak ahsant
Amir Saeedi nang abadi bar azdad mojahedin
Shabnam Poya
و من به شما چشم گوش بستگان رجوی خندیدم،.... نه سیاسی ام نه چیزی ، پیشا پیش هم می‌خوام زحمتتو کم کنم من خودم حرف تکراری شما رو تکرار کنم همین الان از دفتر خامنه‌ای اومدم ... شما دیگه چه مسخره‌های مذهبی‌ هستین ...حالم از چشم و گوش بستگانی مثل شماها به هم میخوره
Shabnam Poya
چند روز پیش این عکس تو خیلی‌ صفحه‌ها دیدم و واقعا متاثر شدم من این عکس رو باور می‌کنم بد جوری هم باور می‌کنم، علتش هم ویدئوی هست که تازه گی‌‌‌ها دیدم که با پدر و مادران جلوی در اشرف چه جوری بر خورد می‌کنین، اون که دیگه دروغ نیست، حتما اون پدر و مادر‌ها هم مزدوران رژیمن، راستی‌ اگه این همه مزدور وجود پس همه مردم مزدورن دیگه، واسه کی‌ میجنگین، آهان ببخشین واسه قدرت ...
Shabnam Poya
راستی‌ گور بابای تاج و عمامه و روسری، تاج رفت بیرون عمامه اومد حالا فکر می‌کنین دوباره مردم میزارن عمامه بره روسری بیاد.
Nuri Parsa
Nuri Parsa Adam wagty Nasare Ahmagane wa dalayele AkondyAT RA MIKONEH TAZEH MIFAHMEH KE OLAGHAYIE MESLE SHOMA HASTID KE AKONDA SAWARETON MISHAN: WAGEAN KE WAGIH WA BI SHARMIED :
Nuri Parsa
Nuri Parsa kanome Mino PALESHTDELZADEH BEHTARE KE GAIRE MOSTAGIM AZ AKONDA DEFA NAKONY ???: ARAJIFE TORA WESARATE ETELAAT AKONDY FILM SACHTEH : INO HAMEH MIDOUNAND :SHOMA DASTETAN ROU SHODAST:
Sadgh Haschemzadeh
جمهوری اسلامی فیلمی ساخته که من در شبکه اول یا دوم دیدم ..اسم این فیلم نفوذی ها است..در این فیلم مجاهدین سیم داغ در چشم فرو میکنند. سرب یا اب جوش در دهان مخالفین معترض به سازمان میریزند..این عکسب بریده بخشی از فیلم است که گورهای جمعی است که مجاهدین ترتیب داده اند از باب اطلاع


لایک : 37


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر