۱۳۹۱ اسفند ۴, جمعه

ترور شخصیت!




پاسخ  آنزمان مسعود رجوی خطاب به خمینی دجال در برابر تهمت های ناروا : ... "اگر ما مجاهدین، مزدور شرق و غرب هستیم پس بگو چه کسی در این مملکت سالم است؟"

 امروز با دیدن بعضی از هتک حرمت ها و افسار گسستنها برای بستن دهانها از خودم پرسیدم : براستی امروز از دیدگاه مجاهدین چه کسی مزدور نیست!؟ چه کسی از این اتهام، بجرم اندیشه متفاوت جان سالم بدر برده است؟ تفاوت اندیشه ی چه کسی در این دستگاه به رسمیت شناخته شده است؟ براستی چه میخواستیم، چه شد! آیا دستآورد خون بیش از صد هزار شهید راه آزادی به بستن دهانها ختم شده است!؟ آیا رنج و درد دهها هزار انسان در این مسیر به خودزنی انجامیده است!؟ آیا نوک تیز مبارزه از جنایات رژیمی که برای ایجاد رعب و وحشت بساط دار را در خیابانها افکنده به سمت صفوف خودمان برگشته است؟ آیا بعد از سی و چهار سال مبارزه بر علیه جمهوری اسلامی شباهتمان با عملکرد آنها در ترور شخصیت باید این چنین شوک آور باشد؟ آیا ترور شخصیت در زمانی که در قدرت نیستیم مترادف همان ترور شخص در زمان قدرت نیست. متاسفم

عاطفه اقبال - 22 فوریه 2013

کامنت ها در فیسبوک
Mithra Mirzazadeh
با مهر و احترام فراوان به شما، من بر این باورم که تا هنگامی که ما آرمان خواهی‌ را پیشه نکنیم و شخص گرا باشیم ، از شاه تا خمینی ، از خامنه‌ای تا رجوی ، همواره در بازتولید (بت)و (دیکتاتور منشی ) دخیل هستیم .جامعه‌ای رو به دگرگونی دمکراتیک می‌‌رود که آرمان خواهی‌ را به جای کیش شخص پرستی و متعلق نگری بر بگزیند ، هنگامی که خرد جمعی جای خویش را به خرد فردی واگذار می‌کند و از فردیت یک شخص معیار و محک خوب و بد خویش را جویا شود ،دایره وار ما تنها بتی را بزیر می‌کشیم تا بت دیگری را جایگزین سازیم . ازنخستین دقایقی که بانگ (خدا و شاه میهن ) ..(حزب فقط حزب‌ا‌لله ) ..(ایران رجوی، رجوی ایران ) ..سر داده می‌شود ،از همان ابتدا پیش از آنکه شخص بت شود و بت ، دیکتاتور باید به نام دفاع از آزادی و جایگاه خرد جمعی در مقابلش ایستاد .چه خوب بود که به جای بازگویی آنچه که رجوی گفت و تضادی که بعد در کنش وی پدید آمد ، این‌بار اصول جهانی‌ دمکراستی و ارجحیت دفاع از آزادی بیان را یاد آوری می‌‌کردید ، باز یک فرد را مطرح و محور نکنیم.باشد که این عملکرد شما آغاز فصل نوینی در بازنگری کنش تک تک ما گردد .
Mehran Tehrani in reveshhaye ghyr demokratic va Velayat faghihiye aghaye Rajavi jadid nist. In che MASLAHATI bodeh ast ke afradi ke salhaye besiyar ast ke az Mojahedin joda shodeh bodnd, axariyat sokot kardeh bodnd ? va chera roshangari nemikrdehand ?
Mehran Tehrani
آیا ترور شخصیت در زمانی که در قدرت نیستیم مترادف همان ترور شخص در زمان قدرت نیست.
Mehdi Azadmanesh
خيلي مظلوم نمايي ميکنيد به همه توهين ميکنيد. اول رهبران بودند و سراغ مجاهدين و هواداراشون امديد. راستي از اين بيشتر نمي شد به دشمن کمک کرد. حتما ميدانيد من بشدت مخالف اين هستم که به کسي تهمت ناروا زد. جواب شما در مقابل از اظهارات اطاعات رژيم از اين کارزاري که بهراه نداخته ايد چيست.

کسي به شما اتهام بيخودي نميزند. اصلا فرض را بر اين ميگيريم که اين کارزار با نيت خير بوده ولي نمي شنويد وزارت بدنام آخوندي در مورد شما و خواهرتون چي گفته. آيا اين هم اتهام هست.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) 25/11/91عبدالله النائلي در گفت‌وگو با اشرف نيوز با تأكيد بر ساختگي بودن حمله شنبه گذشته به اردوگاه ليبرتي گفت كه اين عمليات ساختگي براي برانگيختن جامعه جهاني و افكار عمومي بوده است.

وي با اشاره به تلاش عراق براي كشف واقعيات اين حادثه تأكيد كرد كه بازگشت عناصر اين گروهك به محل اسكان قبلي‌شان محال است چرا كه ساكنان ديالي تمام تلاش‌شان را براي اخراج اين گروهك از شهرشان به كار بستند.

از سوي ديگر منابع آگاه رسانه‌يي در عراق در گفت‌وگو با اشرف نيوز از اختلافات شديد ميان سركردگان گروهك تروريستي منافقين در فرانسه بعد از حمله روز شنبه به پادگان ليبرتي خبر دادند.
Atefeh Eghbal
خانم میرزا زاده عزیز کاملا درست میگوئید. قصد من هم از یادآوری این جملات اساسا بت کردن یک فرد نیست. که به هیچ بتی معتقد نیستم. اما آقای رجوی رهبر سازمانی است که امروز نوک تیز حمله اش را به سوی من و ما نشانه رفته است. برای همین بگذارید حرفهایی که رهبر مجاهدین در رو در رویی خود با خمینی میزد را یادآوری کنم و بر مبنای آن از مجاهدین بپرسم: چه میخواستید چه شد؟ این حرفهایی بود که ما را واداشت تا در حمایت از عدالت و آزادی در کنار مجاهدین در این نبرد هولناک قرار بگیریم . امروز به عنوان کسی که تمامی جوانی و زندگیش را صرف این مبارزه کرده است و بهترین لحظات عمرش را نیز در کنار همین مجاهدین بسر برده است حق دارم از آنها بپرسم : چرا نمیشود بین عملکردهای آنها و قدرت مداران حاکم بر ایران در بستن دهانها و مقابله با دگر اندیشان تفاوتی قائل شد!؟ بگذارید اتفاقا از کسی که تمامیت این سازمان او را قبول دارند نقل کنم و خودش را در برابر این سئوال قرار دهم. آیا براستی این انسان های طراز اولی بود که قرار بود در مکتب مسعود تربیت یابند؟ آیا این جامعه ای بود که برای رسیدن به آن اینهمه خون و رنج و درد به پایش رفت؟ من پاسخ می خواهم. من دشمن مجاهدین نیستم. دردمندی هستم که نمیتوانم بیش از این نظاره گر بر باد رفتن همه ی آرزوها و امیدهایی که بپای این مقاومت ریخته شد باشم. آری من پاسخ می طلبم ولی نه از هواداران دست هزارم بلکه از رهبری این سازمان که خود و مجاهدین را نوک پیکان تکامل میداند. بگذارید بپرسم : آیا نوک پیکان تکامل قرار بود این چنین باشد؟ پس وای بر ما
Fariborz Nik
با سلام خانم اقبال محترم شما را به خون همان شهدایی که خودتان نام بردید وبه رنج اسیرانمان و به درد ورنجی که خلق ایران میکشند قسمتان می دهم بیشتر به این جریانی که در آن قرار دارید فکر کنید وبا دقت به فرصت طلبی رژیم .اضداد ودیگر نیروهای ضد مردمی بیاندیشید که  چگونه سیلاب وار به راه افتاده و بر ضد مجاهدین ومقاومت بعنوان تنها نیروی واقعی مردمی وضد رژیم دست بکار شده اند.و از خود بپرسید آیا در این مرحله حساس با این موضعگیری مرتکب اشتباه نشده اید؟ آیا ما اجازه داریم در هر شرایطی منافع خلق را قربانی نظرات شخصی خودمان کنیم؟ و ایا مردم ستمدیده ایران بر ما خواهند بخشید؟ برفرض درست بودن تمام ادعا های شما وبرفرض اشتباه بودن برخورد سازمان باشما آیا ما حق این را داریم که باعث لطمه خوردن عزیزانمان که الحق با فدای مطلقشان وازه فدا وایثار را شرمنده کرده اند بشویم؟ فرآموش نکنید شما با این برخورد وموضعگیری عقل وشعور خود ویارانتان را که بیش از سی سال است همه چیز خودشان را فدای حمایت از سازمانشان کرده اند را زیر سوال نمی برید وآیا از شما نمی پرسند بلانصبت شما چقدر احمق بوده اید که بعد از سی سال وبعد از این همه پرداخت به این نقطه رسیده اید.وچرا زودتر به این نتیجه نرسیده اید؟ به خدا بعد از این برخورد شما مزدوران واضداد بی عمل رذیلانه به میدان آمده وبهای بی عملی وعدم پرداخت خودشان را از مجاهدین می خواهند بگیرند.بیایید بر فرض درست بودن ادعایتان صحنه سکوت و خانه نشینی مولا علی را مجسم کنید .وشجاعانه با نوشتن یک نقد نامه از وجاهت خودتان حفاظت کرده وسبب ریختن آب بیشتری به آسیاب رژیم نشوید.این آخرین برخورد من با این قضییه خواهد بود حال شما را بار دیگر به خودتان فرآ میخوانم .درنهایت لازم است بگویم آنچه شرط بلاغ بود با تو عزیز گفتم خواه پند گیرید ویا ملال موفق باشید وخدا نگهدار.
Atefeh Eghbal
آقای فریبرز شما که اینقدر عاقل به نظر می آئید و رهنمودهای سکوت را یک طرفه به من پیشنهاد میکنید. براستی با گذاشتن یکطرفه نامه منتسب به برادرم در صفحه تان بدون اینکه پاسخ مرا بگذارید! چه هدفی را دنبال میکنید!؟ آیا براستی میتوان گفت که با این عمل شما خیرخواهانه عمل میکنید. آقای فریبرز. میدانید که گاهی با چاقو سر میبرند. گاهی هم با پنبه! شما یا معتقد هستید که من از طرف وزارت اطلاعات مامور هستم که اساسا نباید با من وارد بحث شوید. چون خط سرخ است. اگر هم معتقد نیستید باید در برابر آنچه که جریان دارد و به افسار گسیختگی رسیده است موضع بگیرید و شجاعانه قد علم کنید و نه اینکه خودتان آنرا باز تولید فرمائید. تمامی بحث در این نقطه گره میخورد. وگرنه باور کنید نه من امام علی هستم که به من پیشنهاد عملی آنگونه می دهید و نه آنها معاویه .... چون من اگر باید علی وار به قول شما سکوت کنم در برابرم باید معاویه هم قرار داشته باشند....ضمن اینکه دوست من بهتر است این نقد نامه را به مجاهدین پیشنهاد دهید باور کنید کوچکترین نتیجه اش ذخیره شدن انبوه خونهای بی گناه خواهد بود.
Hamid Zia
Hamid Zia
خانم اقبال عزیز بیایید از اول همه چیز را بررسی کنیم. ۱- شما خود را در محیط اینترنت هوادار سازمان معرفی‌ کردید یا این را القا کردید که هوادار سازمان هسیتد. خیلی‌ از دوستان مثل خود بنده به همین دلیل شما را add کردیم. ۲- به عنوان هوادار سازمان کمپین راه انداختید. ۳- اینرا با مسئولین سازمان هماهنگ نکردید و به نوعی سرخود عمل کردید که منافی عرف هواداری است. ۴- عنوان کردید که این کمپین برای این است و آن. بدون اینکه به نظر خود رزمندگان احترام گذاشته باشید. ۵- وقتی‌ با عکس‌العمل هواداران مواجه شدید بجای بحث و صحبت حضوری، موضع گیری کردید. با توجه به اینکه در اروپا هستید و تا این زمان خود را هنوز هوادار اعلام می‌کنید براحتی میتوانستید با یکی‌ از مسئولین تماس بگیرید.‌ام اینکار را نکردید. ۶- در این زمان افراد شناخته شده وزارت اطلاعات از شما حمایت کردند. نمیدانم چرا از این حمایت‌ها بخود بالیدید؟! ۷- نامه برادر تان را دروغین خواندید. چرا؟ چون در این مقطع خود را در موضع مقابل قرار داده اید و اصولاً خصلت آدمی‌ مایل به عقب نشینی نیست، مگر اینکه روحی‌ حقانیت طلب داشته باشد. ۸-حال برای توجیح خود پیش وجدان خود اینطور خیال می‌کند که نوک پیکان مسئولین سازمان به سمت شماست، ( خود بزرگ بینی‌). ۹- از طرفی‌ بخاطر ریختن آب به آسیاب وزارت اطلاعات، کمی‌ از خود سر خرده شده اید و لحنتان را آرام تر کرده اید (passive Aggressive).

۱۰-نظر شخصی‌: من هنوز دیر نشده.
Atefeh Eghbal
آقای حمید !!! ؟ من از آخر بحث شما شروع میکنم. بله هنوز هم دیر نشده برای کسانی که اینهمه اعتماد به پایشان ریخته شده که بیایند و اعمال هوادارانشان را نقد کنند و نشان دهند که در نقطه مقابل رژیم چند صدایی را تحمل میکنند! شما که به نظر میرسد از درون دست بر این اوضاع و احوال دارید بهتر است اینرا به همان مسئولین محترم یادآوری کنید. 2 - دروغ میگوئید و یا در بهترین شکل آن ناآگاه هستید. من از ابتدای ورودم به دنیای مجازی این سخنم را بارها آویز صفحه ام کرده ام که من نه مجاهدم نه فدایی نه سبز و نه هیچ رنگ دیگر و ز هر چه زنگ تعلق پذیرد آزادم. پس سعی نکنید مرا به سازمانی بچسبانید که سالها پیش در آن عضو بوده ام . که من باز بارها نوشته ام هوادار و زمیندار کسی نیستم.. هوادار بودن اساسا در خصوصیات اخلاقی من نمیگنجد. و اینرا مسئولین سازمان شما بهتر از شما می دانند. بقیه حرفهای شما هم با این حرف من کاملا خنثی میشود. من تا بحال از کسی اجازه نگرفته ام که از مسئولین مورد نظر شما اجازه بگیرم. در رابطه با بیان آزاد راستش خدا را هم به رسمیت نمیشناسم. حالا که مرا خوب شناختید بهتر است این روضه ها را بین همان فحاشان کذایی بخوانید. برایتان بهتر است.
Nushin Emami
Nushin Emami
کسانی که بیش از چهل سال در زندانهای شاه و شیخ بودند هم این قدر از مقاومت مردمی طلبکار نیستند. شنیدن این گونه طلب کاریها از کسانی که مثل خود من در خارجه کنار کا مپوتر نشسته اند و نه روی تخت شکنجه یاد آور آ ن است که باید بیش از پیش فروتنی و ایثار رزمندگان اشرفی در لیبرتی و اشرف را تحسین کرد که گفتند "حتی حاضرند جارو کش خاوران باشند" !!! درود درود درود بر این انسانها و افسوس که ما چقدر از آنهمه شعور و درک انقلابی و انسانی دور هستیم....
Fariborz Nik
شکستن حرمت انسان بدون اثبات خیانت است به ارزشهای انسان
به دست Fariborz Nik در در تاریخ شنبه, فوریه 16, 2013 و ساعت 11:39 ·

با سلام

اینروزها با کمال تاسف شاهد یک موظعگیری به زعم ما غلط و شاید اپورتونیستی در مورد حمایت از اشرفیان دلاور در فیس بوک هستیم که توسط دونفر از یاران قدیمی ارائه شد.والبته اعتراضات به حقی را هم بر انگیخت و متاسفانه رژیم پلید خمینی حاکم بر میهن هم با تمام توان ارتش سایبری اش وارد میدان شده وبه آن دامن زد.و باز هم متاسفانه شاهد موظعگیریهای چپ روانه ای از طرف دوستان بوده وهستیم. که با شکستن حرمت انسان بدون تحقیق و بررسی وحتی بر خورد خصوصی با این یاران قدیم و پرسیدن علت چنین حرکتی با لباس خود را به داخل این آمواج متلاطم انداخته وفارق از اندیشیدن به عواقب آن با حمله وافتراع واتهام بدون مدرک واثبات در مسیر خواست رژیم در ایجاد تفرقه میان نیروهای هوادار مقاومت به حرکت در آمدند.که کمترین حاصل آن دلسردی بیشتر آنها و تمایل بیشتر به جدایی از صفوف مقاومت وانفعال میباشد.

در اینجا ضمن محکوم کردن این بیانیه اشتباه واپورتونیستی که توسط خانم اقبال ارائه شد از حضور محترم ایشان می خواهم به خاطر خودشان هم که شده با نوشتن دفاعییه ای در مورد این بیانیه تکلیف خود ودوستانشان را روشن نمایند.

در نهایت توجه دوستان عزیز را به این اصل اساسی و خدشه ناپذیر در مورد اینکه اتهام بدون مدرک واثبات نه تنها در محاکم حقوقی جرم بوده بلکه خیانت به اهدافی است که به خاطرش با شاه وخمینی جنگیده وخواهیم جنگید.

نابود باد رژیم جهل وجنایت حاکم بر ایران پیروز باد مقاومت مردم ایران به پرچمداری اشرفیان دلاوذ..موفق باشید.
Atefeh Eghbal
خانم نوشین امامی شما میتوانید با هزار نام مستعار بیایید و بحث کنید تا حرف خود را به کرسی بنشانید. خوشبختانه در جایی که شما هستید کامپیوتر فراوان است و بیکار زیاد. اما آن کسی که طلبکار است ما نیستیم آنهایی هستند که میخواهند هر صدایی را به بهانه شرایط حساس خفه کنند. و بدون اینکه خودشان به صحنه بیایند صدها بی نام و نشان را با آیدی های گمنام برای نوشتن و تهمت زدن می فرستند. یک نفر با اسم و رسم مشخص از میان مجاهدین بیاید و به این بحث بپردازد . من در هر کجا حاضرم با آنها به بحث بنشینم. ولی متاسفانه این روش آنها نیست. ضمن اینکه مردم ما به جاروکش خاوران و یا کلفت و نوکر آنطور که مجاهدین در مورد شورای رهبریشان اعلام کرده اند نیازی ندارند. بلکه به متفکر، اندیشمند، و کسانی که بتوانند مملکت را هدایت کنند نیاز دارند. وگرنه جاروکش الان هم در این مملکت ویران فراوان است.
Atefeh Eghbal
آقای فریبرز نیک شما میتوانید با نوشتن اینگونه مطالب روکش مناسبی روی عملکرد خود در تشویق یک صدایی بکشید. ولی گذاشتن مطلب منتسب به برادرم محمد در صفحه شما و اجازه دادن به لجن پراکنی ها بدون اینکه قادر باشید در همان صفحه پاسخ مرا هم به عنوان احترامتان به آزادی بیان بگذارید نشاندهند طرز تفکر شماست. شما در این نوشته در ابتدا بدون هیچ توضیحی مرا به اپورتونیسم متهم میکنید بدون اینکه کوچکترین توضیحی بدهد. متاسفم ولی شما در این مطلب مرا بدون وکیل و یک دادگاه واقعی به پای چوبه دار برده اید. طناب دار را هم بفرمائید خودتان به گردنم بیاندازید.
Atefeh Eghbal
باور کنید اگر یکبار نامه های ترور و وحشت و مسمومی را که برای حامیان کمپین و یا حتی برای آن کسانی که برای اطلاع از فعالیت های کمپین در صفحه حضور دارد در پشت صفحه رفته است منتشر کنم. خواهید دید که چه فضای چماقداری حاکم شده است. این است جامعه ای که وعده میدادند؟ آخر این با همان چماقداری فاز سیاسی چه فرقی میکند؟ باور کنید اگر در قدرت باشند انتهایش همان دستگیری و شکنجه و اعدام است. آخر شما یک تفاوت ماهوی و مهم به من بین دو عملکرد نشان دهید؟ تا من باور کنم که اینها اهل منطق هستند. چماقداری زیر هر نام و نشانی ممنوع! بر پا کردن طناب دار در دنیا مجازی زیر هر نام و نشانی و با هر تقدسی ممنوع! زیر بار نمیروم.. نمی رویم.... اگر حرف حساب دارند بفرمایند صدها بار گفته ام. یک خمینی با تمام حکومتش برای ایران زمین کافی بود. در برابر اعمال انحصارگرانه و زورمدارانه با تمام وجود می ایستم. و سرم را هم حاضرم برای آن بدهم. هر کس که میخواهد حمایتم کند و هر کس هم که میخواهد تیر خلاصم را شلیک کند.
Nushin Emami
Nushin Emami
من نام نوشین امامی را انتخاب کردم تا یاد یک میلیشیای شهید را که در سن ١٦ سالگی اعدا م شد زنده نگه دارم! به من اجازه دهید این حق را داشته باشم. این مثال را زدم که از فروتنی و بدور بودن از عقده خود بزرگ بینی آنها بگویم و متاسفم برداشت شما تربیت جاروکش است !!! وگرنه در میان اشرفیها گرفته تا هواداران شان بالاترین درصد تحصیل کرده و متفکرهست. من مجاهد نیستم و تنها هوادار مقاومت هستم و در ضمن مدرک دکترا دارم اما به اندازه یک ارزن هم ایثار و گذشت در جهت آزادی مردمم از رژیم جنایتکار نکرده ام لذا مدرک من در مقابل درجه دکترای شرف امثال نوشین امامی و ا شرفیها صفراست.
Atefeh Eghbal
لطف کنید خانم نوشین امامی اسم یک شهید میلیشیا را که در رابطه با هدف های آزادیخواهان کشته شده را با گذاشتن این نام بروی خود در این بحث های چندش آور دخالت ندهید. اسم و عکس خودتان را بگذارید و جرات داشته باشید. مرا هم آنقدر بی تجربه نپندارید که گفته شما را در هوادار و زمیندار بودنتان جدی بگیرم. مدرک دکترایتان را هم از اندیشه ارتجاعی و ضد آزادی تان هیچ نمیکاهد. متاسفم
Fariborz Nik
با عرض معذرت خانم اقبال با کمال تاسف باید بگویم که اسرار شما در ادامه این قضییه را غیر ضروری وعجیب وسوال بر انگیز می دانم ضمن احترام به شما از بحث خارج می شوم وصلاح مملکت خویش را خسروان دانند خدانگهدار.
Atefeh Eghbal
از شما متشکرم آقای فریبرز این عاقلانه ترین و سیاسی ترین کاری است که در مقابل سئوالات من میتوانید انجام دهید. بله کاش دیگران هم روی این نکته دست بگذارند که صلاح مملکت خویش خسروان دانند و به پر و پای دیگران نپیچند. خدانگهدارتان
Nushin Emami
Nushin Emami
خانم اقبال از پاسخ خصمانه اتان متاسفم....جایی برای گفتگوی منطقی با شما نمی بینم.
Atefeh Eghbal
شما هم بهترین کار را میکنید که به این بحث خاتمه میدهید. ولی معلوم است که با مدرک دکترایی که دارید حتی نمیتوانید نوشته خصمانه را در نوشته های خودتان تشخیص دهید. خدا نگهدارتان ولی لطف کنید و دیگر به صفحه من نیایید بگذارید من گمراه در گمراهی بمانم. از دور در صفحه های دوستانتان به سنگ پرانی بپردازید بهتر است
Behruz Khorasani · 18 amis en commun
اقای چمشید در دوران پس از جنگ سرد استمعار چه صیغه ای است .سازمانی که شعاع مطالعاتش از بولتن خبری تجاوز نمیکند از ان چه توقع ای بیش از ان که هوادارانش بیش از این مسلح به دانش سیاسی باشند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر