۱۳۹۶ فروردین ۲۷, یکشنبه

تقدیم لیست اسامی و مشخصات بیست هزار شهید راه آزادی توسط مریم رجوی به مک کین! کاری بغایت شرم آور!



امروز این عکس در سایت های مجاهدین با آب و تاب بسیار منتشر شد
.خانم رجوی در حال دادن کتاب سرخ اسامی شهیدان راه آزادی به مک کین!

بیادم آمد که روزی مسعود رجوی لیست شهدا را با کلی احساسات به خاک حسین امام عقیدتی مسلمانان در کربلا تقدیم کرد و گفت : " ما بتو پناهنده شده ایمو فقط از تو کمک میخواهیم! ....زیر چتر عقیدتی تو با شرف زیستیم.اما  قیمت باشرف زیستن چقدر گرانبها است! چه زنان باردار که هم شکنجه و تیرباران شدند...و چه پیکرهای پاکی که زیر لودر رفت. چه حلقوم ها و حنجره هایی که سرود خوانان بریده شد..." 

امروز گویا جهت از کربلا به سوی آنسوی دنیا چرخیده استخون شهدا هم جهتش به آنطرف تغییر یافته. از قرار منطق قدرت در جهان تعیین کننده است و باید به دامن یکی آویزان شددر زمانی که پادشاه عربستان سعودی با کارنامه ای از جنایت،  از طرف خانم برگزیده " شیخ شجاع" لقب میگیرد! البته که برای این جماعت، هدیه اسامی شهدا به کسی مانند مک کین نیز مشروع میشود. 

خانم رجوی از خون شهدایی که برای آزادی و استقلال در مقابله با رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی جان سپردند، سوء استفاده نکنید. شما میتوانید با مک کین و نتان یاهو و هر کس دیگر که میخواهید، ملاقات کنید. این به خودتان و سیاست های فرصت طلبانه مجاهدین برمیگرددولی در میان این شهدا نامهای بسیاری وجود دارد که من و ما می شناسیم و به شما اجازه نمی دهیم که نام آنها را با هدیه دادن به  مک کین ها به سیاست های غلط خود آلوده کنید.  این بیست هزار شهید هیچ ربطی به سیاست های فعلی مجاهدین ندارند. دست از سر آنها بردارید! تک به تک این شهدا در شرایطی توسط رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی کشته شده اند که به سیاست ضد امپریالیستی شما در مسیر مبارزه با رژیم - درست یا غلط - باور داشتند. امروز سیاست های شما صد و هشتاد درجه تغییر یافته است. همچنان که من و مایی که آنزمان همراه شما بودیم امروز دیگر از شما حمایت نمیکنیم. شما حق ندارید از اسامی این شهدا برای سیاست های امروزی خود استفاده کنید. این شهدا جزو اموال شخصی شما محسوب نمیشوند که آنها را به این و آن تقدیم کنید!

براستی چگونه است که تا بحال موفق به جمع آوری نام فقط بیست هزار شهید شده اید؟ نام بقیه شهدا کجاست؟ و چرا بیست هزار و نه یک عدد کمتر یا بیشتر؟ آیا ارقام شما نیز مثل همیشه ارقام تبلیغاتی است؟ نام بقیه شهدا کجا است؟  اگر آنطور که ادعا میکنید، پایگاه و رزوی مردمی دارید . چرا هنوز نمی توانید نام حداقل نیمی از دویست هزار شهیدی که مدعی آنها هستید را منتشر کنید؟ یعنی این مردم حتی برای ارسال نام عزیزان مثله و اعدام شده شان به شما تردید دارند؟ یعنی نام صد و هشتاد هزار شهید دیگر برای شما که خود را یک نیروی مردمی می دانید هنوز بعد از بیش از سی سال ناشناخته است!؟ چه نشان اعتمادی از طرف مردم! چه پایه های محکمی در قلوب مردمی که از سرکوب و جنایت آخوندها و آخوند صفتان به جان آمده اند! شاید برای همین است که دست به دامن کسانی شده اید که در چند دهه پیش آنها را عامل تمامی بدبختی های مردم می نامیدید و از " خمینی " میخواستید که گروگان گیری را در سفارت آمریکا ادامه داده و به رابطه با آمریکا پایان دهد! چه شد که امروز به دامن همانها آویزان شده اید که شاید شما را " به تهران ببرند" !  از قرار اینکار از عهده اعضا و هواداران بساز و بفروشی خارج کشوری تان که در کنار کار و کاسبی، در شعاردادن کاذب نیز،  یدی طولانی دارند، بر نیامده است!  

براستی چرا از بمباران قرارگاه های مجاهدین توسط آمریکا در زمان حمله به عراق هرگز صحبتی نمیکنید! این بمباران ها چه تعداد کشته و زخمی برجا گذاشت؟ آیا این بمباران جنایتکاران حاصل توافق آمریکا با رژیم جمهوری اسلامی نبود؟ مهناز بزازی که امروز مریم رجوی از او تقدیر میکند مگر دو پایش را در جریان این بمباران از دست نداد؟ چگونه است که در نهایت شما با عاملان همان کشتار دست می دهید؟ و لیست شهدا تقدیمشان می کنید؟ آیا برای رسیدن به قدرت زیر پا گذاشتن تمامی پرنسیب ها مشروع شده است؟

بله گویا، رود خروشان خون شهدا دیگر ضامن پیروزی محتوم خلق نیست، بلکه ضامن معاملات سیاسی رهبران همیشه پیروز است! 

آری! خانم رجوی! قیمت باشرف زیستن بسیار گرانبها است. و هر کسی نمیتواند این بها را بپردازد. شما در راه "به قدرت رسیدن به هر قیمت " میتوانید همه چیز را توجیه کنید. اما معامله با نام شهدای ما به هیچ بهانه ای مشروعیت ندارد. با خون شهدای ما کاسبی نکنیدشرم کنید! 

عاطفه اقبال - 16 آوریل 2017

از سایت مجاهدین : "در ادامه این گردهمایی، رئیس جمهور برگزیده مقاومت کتاب لیست اسامی و مشخصات ۲۰هزار تن از ۱۲۰ هزار شهید راه آزادی ایران را، که آن را بزرگترین سرمایه مقاومت ایران توصیف کرد، به سناتور مک‌کین هدیه کرد. سناتور مک‌کین سپس با شماری از مجاهدان اشرفی، زندانیان سیاسی از بند‌رسته و مجاهدانی از خانواده‌های شهیدان که در این گردهمایی حضور داشتند، در مورد تجربیات شخصی آنها به گفتگو پرداخت."


لینک در فیسبوک

کامنت ها در فیسبوک


Commentaires

Farhad Re
خانم اقبال خسته نباشید!
اما آن خاطراتی را که قبلاً وعده دادید اگر برای راهنمای عمل شدن باشد به نظر من هرچه زودتر منتشر بشود تاثیر مثبت و انقلابی بیشتری بر علیه هر شکلی از توتالیریزم، ولی فقیه و رهبر عقیدتی و اینگونه بازیها دارد، چون در آینده که کار از کار گذشته و بسیاری هم احتمالاً از این دنیا رفته اند، تاثیر آن بسیار کمتر خواهد بود!

Atefeh Eghbal
آقای فرهاد رو، ممنون از نظرتان. من خاطراتم را در زمانی که ضروری بدانم منتشر خواهم کرد. زمان مورد نظر من حتما با نظر شما متفاوت است. تجارب همیشه برای نسل فعلی نیست گاهی برای نسل های آینده میباشد. کار هم از کار با این چیزها نمیگذرد. تا بحال خیلی ها خاطراتشان را منتشر کرده اند. همه رویدادهای دنیا به خاطرات من بند نیست. موفق باشید.


Farhad Re

خانم اقبال سلام و خسته نباشید. حرف شما که خاطرات تنها برای نسل حاضر سودمند نیست صحیح است اما علت اینکه من از شما تقاضای انتشار زودتر خاطراتتان را کرده ام اینست که این آگاهی برای نسل کنونی بسیار سودمندتر می باشد و در کنار خاطرات دیگران به آگاهی عمومی در تن ندادن به توتالیریزم، ولایت فقیه، رهبرعقیذتی بازی و امثال اینها کمک زیادی خواهد کرد!
البته این تصمیم شما بوده و خواهد بود، من صرفاً نظرم را مطرح کردم! در هر صورت به امید موفقیت شما در همه کارهایی که به سود آزادی و برابری انجام میدهید!

Atefeh Eghbal
با تشکر فرهاد عزیز

Jamal Azimi
درود بر شرفتان خانم إقبال گرامي ، براستي كه با شرف زيستن بها دارد. 
اما دير زماني است كه به قدرت رسيدن بهر بهايى ، سياست أين جماعت ورشكسته شده ، شرافت !پيشكش.
انقلابيون ! ضد امپرياليست! عاقبت بخير، عاقبتشان بخير.

Atefeh Eghbal
ممنون جمال عزیز براستی که با شرف زیستن بها دارد! باید به هر قیمت حاضر به پرداخت این بها بود.


Nahid Ahmadi
حضور او در كنار مك كين بيانگر اين مطلب هست كه در اين روزگار پلشت ، وقاحت او نهايت ندارد

Atefeh Eghbal
متاسفانه ناهید عزیز! غم انگیز است به اینجا رسیدن!

Arash Pirouz
تقديم خون بيست هزار شهيد به امام شهيدان حضرت مك كين عليه السلام توسط خانم برگزيده مريم رجوى

Atefeh Eghbal
متاسفانه همینطور است. امام فعلی همان مک کین است و کسانی که پشت سر او هستند.


Nastaran Younesi
مریم قجر اگر معنی شرم را می فهمید که وضعیت عزیزان ما و ما طور دیگری بود !!!!


Atefeh Eghbal
شرم معنی و باری دارد که بسیاری نمیخواهند آنرا بفهمند!

Azam Tavakoli
اسامی کسانی که خودشان کشتند هم در لیست یا نه؟؟

Atefeh Eghbal
خانم توکلی، با سلام تا جایی که من میدانم مجاهدین یا توسط رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی شکنجه و اعدام و کشته شده اند و یا توسط نیروهای عراقی دولت مالکی در حملات سازمان یافته به کمپ اشرف و لیبرتی در عراق و یا در بمباران های نیروهایی آمریکایی در جریان حمله به عراق. از اینکه خودشان خودشان را کشته باشند خبری ندارم!

Efat Eghbal
روزی روزگاری بود که می گفتند خون شهیدانمان رنج اسیرانمان در آنها گره می خورد و من و ما و همه با هم دست بدست داده و با قبول تمامی ریسکها و رنج و شکنج و آوارگی با تمام توانمان و هست و نیستمان باین گره وصل شدیم تا رژیم جنایت و خون و شکنجه هر چه بیشتر رسوا و سر نگون شود ، اما حالا با چشمان خود باید ببینیم که نه خلق قهرمان ایران و نه یک ایرانی مبارز و میهن پرست بلکه سر دمداران و جهانخواران را روی سر می گذارند و پا بوسشان هستند ، تا شاید هر چه زودتر ایران را ویرانتر کنند ، ای وای که مردم ایران چقدر باید بها بدهند

Atefeh Eghbal
متاسفانه !
Rouhi Ahangari
خانم اقبال گرامی این پرسش در ذهنم امد اینکه می گویند دشمن دشمن من دوست من است تا چه حد با واقعیت و با عالم سیاست همخوانی دارد ؟ راهنمایی بفرمائید منظور خاصی ندارم صرفا یک پرسش است


Atefeh Eghbal Rouhi Ahangari من توضیح خاصی نمیتوانم در این رابطه بدهم. هر کس خودش موضع اش را مشخص میکند. اما برای من این قابل قبول نیست. من دست در دست هر کسی با این استدلال نخواهم گذاشت. نه دشمن دشمن من همیشه دوست من نیست. من اینرا قبول ندارم. آنکس که پرنسیب ها و انگیزه هایش با من یک باشد دوست من است.

Rouhi Ahangari
نه دوست نه دشمن مطلق نیستند که بشود روی انها بصورت مطلق نگاه کرد نسبی ست چون در تغیر هستند توضیح شما کافی بود مرسی

Atefeh Eghbal Rouhi Ahangari بله در دنیا همه چیز نسبی است. در مورد دوست این نظر شما درست است اما در مورد دشمنی که دستش به خون عزیزترین های من آغشته است هرگز این دشمنی نسبی نیست و تغییری نخواهد کرد. از یک مرزی دیگر دشمن دشمن می ماند. و نمیتوان اینرا تغییر داد.

Rouhi Ahangari
بله دقیقا

Rouhi Ahangari
من د رعالم سیاست مطرح کردم که قطعا نمیشود با کسانی و یا دولتی که به روی مردم خودش گلوله می بند دطرح اشتی ملی گذاشت .
Commentaires

شرم کنید! با خون شهدای ما کاسبی نکنید.


Efat Eghbal

از متن ، آیا برای رسیدن به قدرت زیر پا گذاشتن تمامی پرنسیب ها مشروع شده است؟


Reza Gooran
سران فرقه رجويه هيچ چهارچوب و اصول اخلاقي در عمل و كارشون نبوده و به هر سمت و سويي همسان باد مي وزند و از خون كساني كه به كشتن دادند و يا خودشون زير شكنجه در زندانهاي قرون وسطي خود كشتند و از بين بردند حالا به نام شهيد نشخوار و از آن ارتزاق مي كنند

خفت و خواري افتادن يعني همين

Bijan Rowshani
گفته میشود حزب توده پشت این عکس هاست تا رفتن پای ضندوق ها را تحریک کند ..... و رژیم هم سنگین ترش میکند ......

Hashem Saeedy · 44 amis en commun
یعنی این کار خلاف سیاست های بعد از انقلاب مجاهد است ؟ آیا این دفعه اول است!!!!

Atefeh Eghbal
بیژن عزیز چگونه حزب توده میتواند پشت عکس هایی باشد که در سایت های رسمی مجاهدین منتشر شده است!؟ مجاهدین در این رابطه اطلاعیه منتشر کرده اند و عکسها را به تفصیل خودشان گذاشته اند. همچنین در تلویزیون سیمای مجاهدین نیز به تفصیل گزارش این دیدار و تقدیم لیست شهدا به مک کین پخش شده. نگاهی به سایت های مجاهدین بیندازید بد نیست دوست من. 

Shirzad Jalili
مک کین در کنار مریم رجوی/ سناتور جان مک کین رئیس کمیته نیروهای مسلح سنای آمریکا در تیرانای آلبانی با سرکرده گروهک تروریستی منافقین دیدار کرد/منبع:خبر آنلاین

Atefeh Eghbal
آقای جلالی لازم نیست از منابع رژیم استفاده کنیم. سایت های مجاهدین این خبر را با عکس های متعدد منتشر کرده اند. ضمن اینکه منافقین هم همان سران جنایتکار جمهوری اسلامی و در راس آنها خمینی و خامنه ای دجال و جنایتکار می باشند.


لعنت برمریم و مسعود دجالان زمان



آیا بهتر نیست بجای لعنت، این حرکت را نقد کنیم. لعنت مسئله ای را حل نمیکند ادریس عزیز.



من برای کسانیکه که بخاطر خط مشهای پوچ مسعود و مریم جانشان را از دست داده اند احترام زیادی قائلم و معتقدم مریم و مسعود باعث مرگ آنانند.


Atefeh Eghbal Edris Mehrabi این بیست هزار نفر که اسامی شان در این کتاب آمده کسانی هستند که توسط رژیم در دهه شصت اعدام و کشته شده اند. بله امکان دارد که خط مشی و سیاست های مجاهدین در دهه شصت را ما تحلیل کنیم و آنرا قبول داشته باشیم و یا رد کنیم. اما جنایتکار آن کسانی هستند که دستور اعدام دادند و آنرا اجرا کردند. کسانی مثل خمینی. گیلانی. لاجوردی. رئیسی و ...... بقیه جلادان


منم قبول دارم ..ولی من آخوند ها و رجوی ها را درریک رده میبینم


تحلیل گری که می گوید حزب توده پشت این عکس بوده با همین منطق می خواهد به مقابله مجاهدین برود؟ من طرفداری از مجاهد ین نمی کنم و نه از حزب توده فقط نظرم را دادم وپرسش داشتم از شما اقای بیژن واقعا کدام روشنفکر که ذره ای عقل و منطق داشته باشد اینگونه دچار هذیون گویی میشود شما واقعا می خواهید مملکت ایران را با این بینش بیمارگونه مدیریت کنید عزیز من سخنی بگو با عقل بخواند؟!

درود خانم اقبال گرامی


این واژه « دجال » چرا اینقدر بوسیله دوستان مجاهد و از مجاهد جدا شده استفاده میشه . این واژه مربوط به ادبیات بی ادبی اسلامی است !!



مسعود و مریم از آخوند بدترن....هر چی ادبیات بده باید نثارشان کنی جناب شریفیان


جای تاسف است که جریانی که روزگاری خود را مظهر پایبندی به اصول میدانست و یکی از آموزشهای پایه ای آن در ارتباط با نقد پراگماتیسم (قربانی کردن اصول به خاطر منافع کوتاه مدت) بود امروز آنچنان در ورطه پراگماتیسم و فرصت طلبی و "نان بروز خوردن" گرفتار شده که بازشناسی ان از راست ترین نیروهای سیاسی, ممکن نیست. به این میگویند مجازات اتودینامیک. خنده دار اینجاست که گردانندگان امروز مجاهدین اینگونه رفتارهای شرم آور را در زرورق دیپلماسی انقلابی پیچیده و به خورد هواداران خود میدهند. آنچه که بیشتر جای تاسف است این است که رجویها آنچنان تشکیلات را از عنصر دانش و شعور سیاسی تهی کرده اند که امروز در درون این جریان حتی یک نفر که سرش به تنش بیارزد و قادر باشد "قطار از خط خارج شده سازمان" را به مسیر درستی هدایت کند, باقی نمانده است. و این از شگفتی های دوران ماست که دو مدعی اسلام سیاسی (رژیم با اسلام ارتجاعی اش و مجاهدین با اسلام انقلابی اش), همزمان به بن بست رسیده و امکان اصلاحی برایشان متصور نیست.




بله متاسفانه همینطور است. کاش کسی بود که بقول شما قطار از خط خارج شده را به ریل اصلی باز می گرداند و مانع هدیه خون شهدا به عقب افتاده ترین و ارتجاعی ترین طیف های جنگ طلب میشد. افسوس!

Bahmanyar Eslami 
جا دارد که همه مدعیان ۶۰ سال گذشته مبارزه که هنوز در حیات هستند در مقابل ملت امروز ایران سر تعظیم فرود اورند و عذر خواهی کنند .و تازه اگر مردم زمانه توانایی و قدرت پذیرش پوزش را داشته باشند و راه اینده ناشی از تقلید تجربیات گذشته نباشد .

Roozbeh Zarinnal
این دیدار بین سناتور مک کین و خانم مریم رجوی فقط باعث ناراحتی فاشیست های اسلامی حاکم در ایران است. واقعیت این است که فاشیست های تروریست حاکم در ایران و باندهای سیاه جنایتکاری مانند حزب الله لبنان باید نابود شوند و همانگونه که در زمان جنگ جهانی دول نیروهای ضد فاشیست متحد شده و به مقابله با هیولای فاشیسم رفتند اکنون نیز باید تمام نیروهایی مخالف تروریست های اسلامی مانند داعش و ملایان شیاد ایران و متحدان آنها در سوریه که مردم بی دفاع را با بمبهای شیمیایی مورد تهاجم قرار می دهند با همکاری با هم به عمر این جانیان پایان دهند. سناتور مک کین به درستی می داند که رژیم جانی ایران پدر خوانده تروریستهای جنایتکار فاشیستی می باشند و صلح و آرامش با وجود این هیولای وحشتناک امکان پذیر نیست. سوسیالیست ها و انقلابیون باید از مجاهدین خلق حمایت کرده و فریب تبلیغات فاشیست های اسلامی و یا الیگارشی مافیای روسیه را نخورند. خانم مریم رجوی با شهامت و با درایت سیاسی توانسته است مانند خاری در چشم فاشیست های خمینی صفت بماند. رفقا با هوشیاری باید بدانند که این تبلیغات هیستریک علیه مجاهدین توسط همان باندهای جانی رژیم و توده ای اکثریتی های انجام می شود.

Atefeh Eghbal
روزبه عزیز من حرف شما را قبول ندارم. این ملاقات باعث ناراحتی من هم هست. من با هر کسی نمی توانم متحد شوم. برای من دشمن دشمن من الزاما همیشه دوست من نیست! بله بدرستی که رژیم حاکم بر ایران جنایتکار است و باید سرنگون شود اما بدست مردم ایران و نه با دخالت نیروهای خارجی. سرنوشت کشور ما را مردم ایران باید مشخص کنند. وگرنه ایران می شود افغانستان. عراق و سوریه و لیبی و .....
Behruz Falahi
انگار چوب توی سوراخ زنبور کرده سازمان هر چی بچه ننه و دماغ اویزونه زده بیرون و سیاسی شده شما که در صحنه نبودین برای نظر دادن ذیصلاح نیستید پس خفه بشید و نزدیک انتخابات اب به اسیاب دشمن نریزید کسانی که تا دیروز دست چپ و راست خودشون رو تشخیص نمیدادن الان پز سیاسی گرفتن خوشبحال رژیم که سرباز  صفرهای مثل شما داره البته من میدونم بعضی از شما به خاطر مسائل فردی و شخصی خودتون در ضدیت افتادید ولی باور کنید که دنیا فقط نوک دماغ خودتون نیست پس در نتیجه بشینید سر جاتون و شر وور هم کم ببافید چون ذیصلاح نیستید اون کسی که این پست رو گذاشته خودش سالها توی این مقاومت بوده و حرفی برای گفتن داره ولی بعضی از شما .........
موفق باشید
Atefeh Eghbal Behruz Falahiآقای بهروز فلاحی، شما همانی نبودید که به همراه چند نفر دیگر قصد کلاهبرداری از خانواده های ساکن لیبرتی را داشتید و من با افشاگری مانع آن شدم! برداشتن آن مطلب توسط من بعد از التماس های پشت پرده شما و دوستتان باعث نمیشود که زبانتان را به فحاشی و هرزه دری بگشایید. شما بروید همان کلاهبرداری را بکنید بهتر است معلوم است چیز بیشتری یاد نگرفته اید. اگر هوادار شمائید که باید بگویم وای بحال جماعتی که امثال شما هوادارش باشند!

Safa Ashtiani
کاملا با نظر شما در مورد نسل جدیدی از هوا!! داران, موافق هستم. ویژگیهای لمپنانه این گونه هواداران هم کمابیش بر همگان روشن است. به قول معروف:
کند هم جنس با هم جنس پرواز, کبوتر با کبوتر باز با باز.

Reza Dehghan
تف به شرف نداشته تان ،سركوچه كمين مجاهدپركينه.....وقاحت وبيشرمى رايكجا خورديدويك آبى رويش .بازهم صدشرف به آخوندهاى جنايتكار حداقل يك ژست ضدامريكايى ميگيرند واى واى خداى من كه چه خونهايى ريخته شد براى آرمانى كه به قهقرا واضمحلال كشيده شد توسط اين فرقه معلوم الحال وبغايت قدرت طلب فسيل

Sadegh Kazemi
سلام و درود بر شرفتان و بر شیر زنی تان خانم اقبال عزیز و گرامی
دوست عزیز، حرف دل به دل مینشیند. 
یکی نیست به مریم خانم بگه:

مریم خانم در سال 1382=2003
آقا مسعود اطلاعات تمامی قرارگاه ها و پایگاه ها و...را با اسم رسم و کروکی و نقشه بسیار دقیق نظامی تقدیم دولت و ارتش آمریکا کردند؟!
تا اینکه در تیر رس قرار ندهند! -در تیر رس قرار نگیرند!؟ و...
آما آرتش آمریکا بلادرنگ با حامییانشان با "بمب های عمه نشانشان" تمامی قرارگاه ها و پایگاه ها مون بی نصب نگذاشت؟!
و به خاک و خون کشید؟! متاسفانه، 
من که ساکن و پرسنل قرارگاه علوی بودم (گاها هم نیز در ترددات) آرتش آمریکا این قرارگاه بسیار محکم و قوی با زیر ساخت ها فکر و حساب شده را با بمب های عمه بزرگ چشم آبی شان به تله ای از خاک کردند و بالای سرمان جولان میدانند،
و تعدادی از هم رزمانم کشته و زخمی شدند و یک خانم از ناحیه دو پا نقض عضو شد و دو نفر دیگر هم نقض عضو شدند-متاسفانه و من بسیار غمگین و....هستم. 
حال میخواهم بدانم خانم استاد انقلاب ایدئولوژیک و استاد...
آیا اسامی شهدا قرارگاه علوی ( و فرمانده شهید من) و جلولا و...اشرف و لیبرتی در لیست اسامی شهدا گنجانده شده بود که هدیه سناتور! مک کین شد؟!؟!؟!
"تف" و"لعنت" بر چرخش 180درجه رهبری سازمان، 
و هر آنکسی که از دوستی رهبری سازمان با آمریکاییها و سعودی ها و اسرائیل ها خوشحالند و با خون شهدای خلق معامله میکنند و....
ناموس مجاهد خلق (سلاح) را شوهر دادند؟! حال بعد از 15سال معامله با آمریکاییها آنهم با خون شهدای خلق؟؟؟!!!
نه نه نه هرگز بهیچوجه قابل فهم و حضم نیست! و....
مریم خانم از خر شیطان بیا پائین و پیاده شو!
و انسانیت را پیش بگیر.
آمریکاییها تا دیروز دشمن خونی بودنند چه شده الان دوست و حامی تان شده مریم خانم.
مریم خانم به چه بهایی؟!
جرأت معامله کردن خون شهدا را از کجا آورده آید، از ایدئولوژی مدره شده مجاهدی؟! نه جانم نمیتوانی! 
چرخش 180 درجه تان را عملی کنید!

Muhammad Davari
هدف وسيله را توجيه ميكند!
كارل ماركس

Sadegh Kazemi
بمن هم نیز خیانت کردند.
Amin Moradi · 
عزيز اينها وطن فروش هستند شرم حاليشان نيست قدرت كورشان كرده

Farahmand Mahmoud Kalayeh Call Senator MaCain's office in Monday and let him know..he is not big on FB..

Yadi Mahmodi
شاید و تنها شاید اینبار آمریکا به رهبری ترامپ این دستراستی ترین و بی آبروترین رییس جمهور تاریخ آمریکا، مجاهدین را به بازی بگیرند، اما نتیجه باز بی آبروی بیشتر برای سازمانیست که حاضر است با کثیفترین کشورهای دنیا نه تنها وارد گفتگو بلکه در نقش مزدور انجام وظیفه کنند، همچنانکه سالها در رکاب صدام جنایتکار خوش رقصی کردند.

Farshid Nasrollahi
درود بر شرفت عاطفه عزیز.
من با این جماعت زندگی کردم.
وقتی همه ما را در بیابانهای عراق تنها گذاشت و به پاریس رفت.و کلی از بچه ها دسته دسته توسط همین آمریکا کشته شدند.اینان زنبوران بی عسل اند.

Kazem Safavi
هر دو عکس جان سوزند ، اما ؛ این کجا و آن کجا ؟؟ !!
Fariborz Nik
هزاران درود بر شرف و احساس مسئولیت شما که همواره در سرفصلهای تاریخی پا به میدان گذاشته و به وظیفه انقلابی .میهنی خود عمل کرده و دریا وار ناخالصی ها را نیز به طهارت فراخواندید..قضاوت با تاریخ و توده ها .

Tahereh Moh · Ami(e) avec Karim Ghassim et 2 autres personnes
دست امام حسین از استین مککین بیرون میاید



Hanif Hidarnejad
"آری! خانم رجوی! قیمت باشرف زیستن بسیار گرانبها است. و هر کسی نمیتواند این بها را بپردازد. شما در راه "به قدرت رسیدن به هر قیمت " میتوانید همه چیز را توجیه کنید."



Mährdad Barati
کثافت ترین زن دنیا



Atefeh Eghbal
آقای براتی فحاشی کردن کار درستی نیست. می توانید اگر بحثی یا نقدی در رابطه با این عمل مشخص مجاهدین دارید بیان کنید. در ثانی اگر میخواهید از کثافت ترین زن های دنیا سراغی بگیرید یک نگاهی به زنانی که در کنار سردمداران جنایتکار جمهوری اسلامی ایستاده اند و در مجلس و غیره به سرکوب زنان رای میدهند و یا در کوچه و خیابان زنان را به خاطر یک تار مو و به بهانه بد حجابی کتک می زنند بیندازید . در سیاست جهانی نیز اگر بنگرید چنین زنان و مردانی را بفور خواهید یافت. بنابراین لقب کثافت ترین شایسته گفتگوی سیاسی نیست.




Fariborz Nik Atefeh Eghbal هزاران درود بر شما و قلب دردمندتان که قطعا دردی جز سعادت ایران و ایرانی را در خود جای نمی دهد.

Bahram Goran Das xosh Barez Eghbal

Fariborz Nik
عزیزان بی احترامی و توهین نشان از عدم شناخت سیاسی دارد .اختلاف نظر ارزشمند است .چون بحث منافع ایران و ایرانی است .توهین نکنید.

Atefeh Eghbal
دقیقا . کسانی که فحاشی میکنند نشان میدهند که بحث کردن و نقد کردن را نمی دانند.
Abdolreza Rostami
واقعا این سازمان عبرت روزگار ماست
مدعیان ازادی برای رسیدن به قدرت چگونه در مقابل جنایتکارترین باندها تعظیم میکنند
ولی حتی برای مزدوری و به بازی گرفتن نیز دیر شده
زیرا هیچ الاغی در کره ی زمین روی اسب پیر سرمایه گذاری نمیکند

Massa Giovanna · Ami(e) de Bijan Mehr
ننگ بر اين سازمان كه يه اقلييت كم سعي دارن خودشون را تحميل ملت ايران كنند، بدانيد شما از جمهوري اسلامي بهتر نيستيد و جايي نداريد در ايران

Shirin Moshta · Ami(e) avec Shayan Mihan et 16 autres personnes
شرم و ننگ و نفرت برای سران مجاهدین . به هر خار و خاشاکی برای به قدرت رسیدن متوسل میشوند


Farideh Irani
نكته جالب توجه اين است كه در جنگ آمريكا همين جمهوريخواهان ما را شب و روز بمباران كردن و 50 نفر را كشتن اما پس از آن سازمان با آمريكايي ها دست دوستى داد و سر يك سفره غذا نشست اما واى بر روزى كه خانواده اي ولو از سرناآگاهى به درب ليبرتى يا اشرف آمد و واي بر آن ايرانى كه يك حرف مخالف عليه سازمان زد نصيب آنها نه تنها دست دوستي و سفره مهماني نشد بلكه فحش و ناسزا و توهين و هزار تهديد براي قتل بود


Reza Gooran
فريده خانم يك كامنت نوشته بودي كه باور نداري در فرقه رجويه زندان و شكنجه بوده باشد و عده اي جان باختن
اگر واقعا تمايل داري حقيقت را دريابي مي تونم شما را با واقعيت هاي زندانهاو شكنجه گاهاي دخمه اشرف اشنا كنم...


Farideh Irani Reza Gooran آقاى گوران يكى از دوستان نيز خصوصى برايم تعريف كرد ولى هنوز توان باور كردن ندارم چون من كه 20 سال در سازمان مجاهدين بودم مطلق چنين چيزي نديدم و هيچ گونه شواهدى از اين امر لااقل در قسمت زنان نبود

Reza Gooran
فريده خانم خواستي تا دقيق و صادقانه انجه طي سه سال زندان انفرادي در قرارگاه اشرف پشت اقامتگاه مسعود و مريم توسط حسن حسن زاده محصل نريمان عزتي مختار جنت علي خلخالي سيد محمد سادات دربندي (كاك عادل)همان كسي كه با موسي خياباني زمان شاه از دبي هواپيما را دزديدن و در بغداد نشوندن
نادر رفيعي نژاد و بطول رجاي ملعون و ابراهيم ذاكري و محمود عطايي براتون شرح دهم
در ضمن خاطراتم نوشتم و در سايت پژواك ايران اقاي ايرج مصداقي انتشار يافته
كليپ اونو همينجا واستون مي زارم


Farideh Irani Reza Gooran باشه مي خونم حتما اوكى

Shamsi Mash
فريده خانم بيست سال در سازمان بوديد حتما از مهمانسرا (بادر واقع زندان آن ) بوده أيد ؟

Atefeh Eghbal Shamsi Mash مهمانسرا در واقع جایی بود که کسانی را که بعد از فروغ جاویدان تقاضای جدایی کرده بودند را به آنجا منتقل کردند. چون خودشان نمیخواستند در تشکیلات باشند. من البته نمیدانم در آنجا چه میگذشت و چه برخوردی با آنها داشتند.

Omid Doodi ·
در تمام اين سالها يك سؤال در ذهن من بى پاسخ مانده اميدوارم عزيزان با دلائل منطقى و واقعى روشنگرى كنند، علت همكارى حزب توده و فدائيان اكثريت و همكارى شان براى شناسايى مخالفان چه چريك اقليت يا مجاهد يا در كردستان چه بود؟ و ايا بايد به اين موارد در دادگاهى ذى صلاح رسيدگى بشود يا خير؟

Issa Safa
به عنوان هوادار حزب توده ایران به دوستان هشدار می دهم که تحت تاثیر هویت های مشکوک قرار نگیرند. این اسم های جعلی عمومن متعلق به سازمان پلیسی جمهوری اسلامی است.

Nasser Daryadel 
آخوندها ميخواهند با دار و دنيا بجگند ، مجاهدين بر عكسش عمل ميكنند
آخوندهاي يا كل كشورهاي منطقه مشكل دارند مجاهدين ، مشكلات را واسه فردا مرتفع مي كنند و همسايه ها و جهان را براي فردا به
دوستي مَي خوانند

خوب هركه از شما مي خواهد با دنيا بجنگه
قبله شان آخوندهاست
هركي مي خواد با دنيا دوست باشه و به فكر فرداست دوستش مجاهدين
، ضامنش هم ليست شهدا
پيامش اين بود
گرفتي پيام رو گرفتي ، نگرفتي
مشكل داري !


Mustafa Piri · 
خانم عاطفه اقبال ، لوبي يعني چه ، ديپلماسي انقلابي يعني چه ، لطفا كمي در اين موارد مطالعه فرمائيد

Atefeh Eghbal
متاسفانه اینطور است که میگوئید فریده جان. از بمباران آمریکایی ها و کشته و مجروح و معلول شدن مجاهدین در این حمله یک کلمه نمی نویسند. هر خانواده ای که خواهان نجات فرزندانش از قتلگاه عراق بود را دشمن نامیدند. هر ایرانی را که یک کلمه مخالفت با استراتژی مجاهدین کرد را مزدور لقب دادند . ولی امروز براحتی لیست بیست هزار شهید را که برای آزادی و استقلال جنگیده اند تقدیم مک کین ها می شود. خون شهدا شده برایشان کسب و کار ! ما اجازه نمی دهیم! حراج کردن خون شهدا کافیست! 
Nasser Daryadel
چي بنويسند ؟ تناقض در شماست . وقتي كسي اين حده اقل را فهم نكنه ، توانايى تحليل شرايط منطقه اي و جهاني را ندارد ، وقتي أمريكا بمباران مي كند مي خواهد نابود كند ، پس مجاهدين بايد صحنه را بهم بزنند ، با چي و باكي ؟ با نيروهايي كه بدين منظور سالها روي آنها كار كرده است
اگردست شما باشد كه شما چوب و قلم را به مدد أمريكا و رژيم بكار مي بريد پس مجاهدين بايد در اين صحنه نا برابر كه از يك طرف رژيم است از يك طرف حكومت عراق و از يك طرف بمباران أمريكا و از طرف ديگر دشمنان قداري چون شمايان ، بهم بزند تنها وسيله اش ، كار و تلاش وكار است . پس
نميشه هم گفت مجاهدين بمباران شدند و هم وابسته ! مجاهدين با تلاششان صحنه رابه هم مي زنند
مجاهدين صحنه منطقه وجهان را روي سر آخوندها و اياديشان خراب مي كند


Shahriar Shirnia
هم مایه و کاسه لیس کیلاری کلینتون و حالا مراوده با سازمانده اصلی داعش وفاشیستهای اوکراینی. کسی که تمام منطقه خاور میانه را متشنج کرد و بزرگترین جنایات را از بعد از سالهای 40 میلادی مرتکب شده. حالا اینها به اصطلاح متحد بشن چه لجن دیگر خواهد بود؟ همتای زیر چتر صدام حسین و خیانت به ملت و خاک ایران. شرم آوره. اینها جایشان در زباله دان تاریخ است. تحت اسم سیاست بزرگترین خیانتها را در این عصر به ایران کرده اند.


Behzad Behzadian
اسلام و سازمانهی اسلامی مثل نجاست می مانند. هر چقدر که به آن ادکلن بزنند و و وانمود کنند که متجدد شده اند، بوی گندش از همه جا بالا میزند.


Gilda Bolour
چیزی که مریم خانم و شوهر مفقود الاثرش دارن و خوبشو هم دارن وقاحت و بیشرمی و به زبون ساده رو است


Surena Khatir 
Magar manieh Sharm ra midanad!


Mehdi Mahdavi
چیزی که برای من عجیبه مواضع خانوم عاطفه اقبال میباشد. چرا که موقع مشخصی ندارد. اریک طرف تصاویر و فایلهایتان گویی صدیق با مجاهدین خلق میباشد و در برخی مواقع از آنها دفاع می‌کنید و هم چنین هم یر علیه جمهوری اسلامی حرف میزنید و بر عکس .خلاصه این وسط معلوم نیست کدام طرفی هستید .حدس خودم این است که شما با سیاست یکی به میخ و یکی به نعل در واقع منافع خودتان را حفظ میکنید و از دوطرف جیب خودتان را پر میکنید .

Mehdi Mahdavi
من فکر میکنم شما با یک موضع گیری مشخص سر مجاهدین و اینکه آنها را چه میبینید به ابهامات پاسخ بدهید


Atefeh Eghbal
آقای محترم، قبل از هر چیز بهتر است توضیح دهید که شما چه نوع دیکتاتوری را قرار است با چنین اندیشه ای پیاده کنید!؟ این چه دیدگاهی است که شما دارید؟ البته من آبشخور این دیدگاه را خوب می شناسم : شعار معروف مجاهدین : یا با ما یا برما! گویا شما دیر آمده اید! یعنی از نظر شما اگر من بر علیه رژیم حرف میزنم پس دیگر نباید نسبت به عملکرد های مجاهدین نقدی داشته باشم!! یعنی در دنیای سیاست از نظر شما فقط دو قطب وجود دارد، یا مجاهدین یا رژیم! مجبوریم بین یکی از آنها انتخاب کنیم! واقعا شما چند کلاس سواد دارید؟ که هنوز نمیدانید،معنی دمکراسی این است که هر کس نظرش را در رابطه با هر چیزی می تواند بگوید. در رابطه با سئوالات دیگر شما، اولا باید دید که جیب چه کسانی پر میشود به یمن شیوخ شجاع! عرب و .... دوم اینکه مواضع من همیشه روشن بوده و اگر شما آنرا نمی فهمید مشکل از شما است! سوم اینکه بجای بازجویی کردن از من یقه مجاهدین را بچسبید و از آنها بخواهید که یک موضع گیری مشخص سر مواضع فعلی شان بکنند و بعنوان نیرویی که خودش را سیاسی می نامد یک مصاحبه با رسانه های آزاد جهان را قبول کنند و سئوالات خبرنگاران را پاسخ دهند. دست آخر اینکه از پشت ماسک " لئوناردو دی‌کاپریو" بیرون بیایید و با عکس و مشخصات واقعی خودتان بحث کنید. تا مشخص شود چه کسی از چه موضعی سخن می گوید. 

Majid Bidar
آ والاه.. گل گفتی🌸🌸🌺
خو اول بگه کی هست و چرا اینقدر دیر تشریف آورده! یعنی همین دو سه هفته که حساب فیسبوک جان راه انداخته شده، آدم میشه علامه!؟... ننگ بر اون جماعتی که کاری کردند که تمام مرزها مخدوش و آلوده شده! دیگه نمیشه تشخیص داد کی سرباز گمنام آغاست و کی بی بدیل خوشنام برادر!


Atefeh Eghbal Majid Bidar بواقع که مجاهدین با موضع گیری های قمر در عقربشون مرزها را کاملا بهم زده اند!

Chahzad Kiya
هم به مقتول يعني صدام تقديم كردند هم به قاتل يعني مك كين جان ؟
تازه امريكا قاتل خودشان هم بود . چه بگوييم شهداي خودشان هستند به هركسي خواستند ميدهند


Atefeh Eghbal
دقیقا هم به صدام حسین تقدیم کرده اند و هم به کسانی که صدام حسین را کشته اند!! این دیگر هم از آخور و هم از توبره خوردن است. تازه همانطور که در مطلب هم به آن اشاره کرده ام آمریکا با تبانی با ایران قرارگاه های مجاهدین را بمباران کرد که هنوز هم اسامی کشته ها و مجروحین و معلولین این جریان را بیرون نداده و یک محکومیت صاف و ساده هم بر علیه آمریکا ننوشته اند. امروز با همانها دست می دهند. ضمن اینکه اصلا هم اینطور نیست! چه کسی گفته که شهدای خودشان است؟ اینها شهدای راه آزادی بودند از عزیزان ما در میانشان هستند که میدانیم مواضع فعلی مجاهدین را هرگز مثل خود ما قبول نمیکردند. حق ندارند با خون آنها بازی سیاسی انجام دهند.


Chahzad Kiya
بله به كنايه گفتم


Atefeh Eghbal Chahzad Kiya بله من هم خطابم به آنها بود و کنایه شما را بهانه کردم

Chahzad Kiya
انها اينجوري ولي فكر ميكنند ؟
بگذريم كه گربه براي رضاي خدا موش نميگيرد ؟


Sadegh Kazemi
بنيانگذاران سازمان مجاهدین خلق و شهدا خلق چنین نمیخواستند که رهبری کنونی این سازمان چنین عمالی را مرتکب شده اند؟!؟!؟!
"متاسفانه"

باور شود ، من قاطعانه میگویم اکنون در جمع مجاهدین حاضر در تیرانا - آلبانی و...، تعدادی شان از دوستی رهبری سازمانشان با آمریکاییها و تقدیم لیست شهدا به سناتور مک کین معترض هستند و همینطور دوستی با رهبری اسرائیل و سعودی ها.
؟؟؟!!!
Amir Aryan
زنده یاد محمد حنیف نژاد گفته معروفی دارد : تضاد بین خلق و امپریالیست آشتی ناپذیر است .......


Sadegh Kazemi
قابل توجه آن دسته از خانم ها و آقایان که در صفحه خانم اقبال عزیز حضور داشتند که منکر چنین افکار متناقض بنيانگذاران سازمان و رهبری کنونی سازمان بوده اند،
و همچنین تعدای که خارج از این صفحه نظر غلط داشتند مبنی به اینکه تناقضی در عملکرد غلط رهبری کنونی سازمان نمیبیند!!!؟؟؟


Jonbesh Navin
خانم اقبال ؟ بر چه اساس و ادله ای می بگوئید شرم اور است ؟ شهید شدن برای آزادی خلق و وطن است ، شما اگر عضو خوانواده شهید هستید می توانید انتقاد کنید ولی شرم اور واژه ای نیست که بکار میبرید ، خانم رجوی مسئول است ، خود و خوانواده ایشان شهدای زیادی را در راه آرمان مجاهدین خلق و آزادی ایران فدا کرده است ، کمی مراعات کنید خانم محترم !!

Alex Perstar
خانم اقبال . سازمان مجاهدین یکی از جنایتکارترین سازمانهای ارتجاعی داعشی ایران است که هیچ فرقی با جمهوری اسلامی ایران ندارد. سازمانی که حجاب و آیات قرآن و خرافات و آدم کشی را برای مردم ایران به ارمغان می آورد. سازمان مجاهدین در زمان صدام حسین به چماق بدست این دیکتاتور در آمده بود و هزار ها شیعه عراقی را برای صدام کشت و در سرکوب اعتراضات عراقی ها دست بسزای داشت . در جریان حمله انفال به کردستان عراق در زنده به گور کردن 180 هزار زن و بچه کرد عراقی دست بسزا داشت و با صدام همکاری را دریغ نکرد هر جا حرف از کشتن آدمهای آزادیخواه بود و هزاران جنایت را مرتکب شد. هنوز دستشان به دهنشان نمی رسد برای ایران در حدود 30 سال است هر سال یک ریس جمهور برای ایران انتخاب می کنند بر اساس ایات جنایت کار قرآن هر جنایتی را مرتکب می شوند. داعش سنی و داعش شیعه چه گلی را بر سر آدمهای رنجدیده ایران گذاشته در 40 سال گذشته که این سازمان ارتجاعی بر سر مردم ایران بگذارد؟ این سازمان که چند سال با جمهوری اسلامی همکار بود تا از جمهوری اسلامی بیرونش کردند. بعد از رفتن صدام چون مردم عراق داغ بزرگی بر سر این سازمان تروریست اسلامی داشتند تار و مارشان کردند. اگر آدمهای خوبی بودند و گذشته خوب و انسانی داشتند هیچ وقت این بلا به سرشان نمی آمد. اصلا به اسم این سازمان توجه کرده اید "مجاهدین" یعنی همان جهاد گریان اسلامی. همه شاهد جنایات جهاد گرایان شیعه و سنی در تمام دنیا هستیم. با عرض معضرت از انتقاداتم


Atefeh Eghbal
آقای Alex Perstarدر این مواقع می گویند پیاده شوید تا با هم بریم! با این حسابی که شما تعریف کردید پس باید برای رژیم دست بزنیم! این چه تحلیلی است که شما دارید؟ اولا این عکس مربوط به یکی از فیلم هایی است که رژیم در رابطه با مجاهدین ساخته است و اساسا نه واقعیت دارد و نه مستند است. لطفا از عکس های جنایتکاران جمهوری اسلامی اینجا استفاده نکنید. دنبال جنایتکارترین هم اگر می گردید بروید دنبال خمینی و خامنه ای و لاجوردی و گیلانی و بسیار کسانی که دست کمی از آنها ندارند. این دروغ های سرکوب اعترااضات عراقی و کرد و کشتن آدمهای آزادی خواه را هم جمع کنید که من خود در آن زمان آنجا بوده ام و حقایق را بخوبی می دانم. بعد از رفتن صدام هم مردم عراق نبودند که بقول شما تار و مارشان کردند!! عوامل سپاه پاسداران قدس بودند که در مسیر به اشغال در آوردن منطقه دست به کشتار مجاهدین زدند. کمی منصف باشید!


Moj Taba
درود به خانم اقبال . خوشحالم که حواستان به مزدوران رژیم هست. و فورا حسابشان را کف دستشان می گذارید. اینها گمان کرده اند از این نمد عمامه ای برای خامنه ای نصیبشان می شود. درود برشما


Atefeh Eghbal Moj Taba ممنونم دوست عزیز.

Hamid Ain Atefeh Eghbal درود به خانم اقبال که تبلیقات رژیم جنایتکار اسلامی را افشا میکنید و اجازه نمیدهید مزدوران اطلاعاتی رژیم ازاب گل الود ماهی حرام خود را بگیرند. خیلی از این مزدوران در میان هواداران پادشاهی نفوذ کردن و یا به اسم چپ و ملی و کرد و ترک و عرب و.. تبلیقات جعلی خودشان را به عنوان سند جا میزنند و امار شگفت انگیز پخش میکنند. البته فرقه رجوی هم از این تبلیقات دروغ استقبال میکند و انرا سند حقانیت خود جا میزند، همانطور که رژیم از تبلیقات جعلی فرقه رجوی سود میبرد!!!!
مرگ بر جمهوری اسلامی ایران مرگ بر خامنه ای.


Farideh Irani
درود عاطفه جان همين عسكهاي دروغين را مي سازن كه اذهان جامعه را به جاى حل اختلافات و انتقادات حقيقي بين مخالفين تبديل به جنگ خونين كنن

Jonbesh Navin
خانم اقبال ... حرفهای شما خوراک یک مشت لوپن و سگهای هار ولایت و توده ای اکثریتی و تتمه ساواک شاهی شده است !

Atefeh Eghbal
آقای Babak Joneidy یک سئوال : چرا نمیگوئید که عملکرد مجاهدین در دیدار و هدیه کردن لیست اسامی شهدا به مک کین خوراک یک مشت توده ای و اکثریتی و رژیمی و غیره شده است!! نقد من در برابر عملکرد آنها می باشد. یعنی راه حل شما این است که مجاهدین هر کاری می کنند همه سکوت فرمایند که نکند پری گوشه عبای آقایان و خانم های مجاهد بنشیند! راستش من اساسا چنین تحلیلی را نمی فهمم!


Jonbesh Navin
اشکال دادن اسامی شهدا به سناتور مکین در کجاست ؟ دنیا باید ابعاد این جنابت را بفهمد یا نه ؟ حال مکین باشد با الیزابت !! شما با مجاهدین دشمنی می ورزید نه انتقاد !


Jonbesh Navin
کدام هر کاری ؟ آنها بعد از آنهمه بمباران و بی عملی ۸ سال ملا اوباما با رژیم و قتل عام و حمله به پایگاه مجاهدین و غیره...... تازه توی آلبانی یک نفس موقت دارن می کشند ، شما از صف مجاهدین بیرون آمدی و رفتی دنبال کار خودت ، ول کن مجاهدین رو !


Atefeh Eghbal Babak Joneidy آقای عزیز! شما چرا از پاسخ به سئوال من با اینگونه بهانه ها در می روید؟ ضمن اینکه نفس موقت در آلبانی را هم میتوانستند بسیار زودتر بکشند ولی خودشان نخواستند و بعد از کشته شدن اینهمه انسان در عراق عاقبت مجبور به ترک عراق شدند. بله من از صف مجاهدین بیرون آمده ام ولی دنبال کار خودم برخلاف آنچه شما سعی دارید تلقین کنید نرفته ام. همچنان در مقابل آنچه که بنظرم کج روی برسد از هر طرف خواهم ایستاد. آرمان من در مجاهدین خلاصه نمیشد که با آنها به پایان برسد. راستی یک سئوال دیگر : شما بنظر نمی رسد عضو مجاهدین باشید. در خارج از مجاهدین چه میکنید؟ شما که انقدر به آنها وابسته اید و دفاع میکنید بهتر است کمی غیرت کنید و تمام وقت به آنها بپیوندید تا بتوان بیشتر روی حرفهایتان حساب کرد!

امريكاه در حمله به عراق بيش از صد تن از همرزمان ما را كشت و صدها تن را مجروح و مصدوم قطع عضو كردند چرا مريم رجوي تا حالا در باره ان سكوت كردند و هيچي نمي گويند؟
بجز اينكه دم و دستگاه رجوي از خون شهيدان ارتزاق مي كنندهيچي ديگر در اين اقدام شرم آورنيست و نبوده.
سالهاي سال درنشست هاي مختلف و در سر كلاس هاي هميشگي ايدئولوژيكي و سياسي و نظامي مسعود رجوي ماها را شستشوي مغزي مي داد كه مسئله اصلي امپرياليزم جهانخوار به سركردگي آمريكاست ووو
..،.
در حمله يازده سپتامبر به برج هاي دوقلو در حالي فيلم صحنه برخورد هواپيماها كه به برجها اثابت مي كردند و از آن طرف آتش و دود به هوا بلند مي شد مسعود روي سن قرارگاه باقرزاده در حضور تمام نيروهاي به مريم گفت:
خواهر مريم اين عمل نيروهاي ارتجاعي است اگر نيروهاي انقلابي وارد عمل بشود چي مي شود؟
آيا افسران ارتش ازاديبخش شما توان بيشتري از اين ندارند؟
جملاتي در همين مضمون در ان روز بيان كرد كه سالها ازش مي گذرد و دقيق يادم نيست
..حالا ليست شهدا تحويل سران امپرياليزم مي دهند و با افتخار عكس مي گيرند و انتشار مي دهند...


Sadegh Kazemi
سناتور مک کین هم نیز یک قاتل است!
هدیه لیست شهدا به قاتلان؟؟؟!!!
دنیا به این شیوه بفهمد؟!؟!؟!

Sadegh Kazemi
بزرگانمان به ما آموخته اند:
اگر کسی و...را میخواهی بشناسی،
از دوستانش بشناس

(برای تعدای از آقایان و خانم ها که در این صفحه و پست ، خانم اقبال محترم حضور دارند و همینطور چند نفری که خارج از این صفحه با آنهایکه در دیالوگ بوده ام میباشد ، و...
رهبری کنونی سازمان=آمریکا=اسرائیل= عربستان
؟!؟!؟!
L’image contient peut-être : texte
Sadegh Kazemi
ابلهBabak Joneidy منطقی باشد، از مغزت تغذیه کن! بفهم چه جملاتی در کامنتت نوشته ای؟؟؟!!! ماها که سالها با مجاهدین و آرتش آزادیبخش بودیم به هیچ وجه کمبود اطلاعات در راستای شناخت رژیم، سازمان مجاهدین ، آمریکاییهای قاتل، سعودی ها ، اسرائیلیان و...نداریم،
تو را چه به سیاست و...
اصلا تو کی هستی؟ !
هر چند کمی میشناسمت!
اگر به احترام این صفحه دوست مبارز نبود به تک تک کامنت هات باسخ مستقیم بهت میدادم،
لطفاً! چرندیات خودت پایان بده!
و یا با موضع گیری مشخص با جملات و کلمات از مغز خودت استفاده کن؟!


Alex Perstar
نشست و ارتباط آمریکا با جریانات اسلامگر مانند جمهوری اسلامی و مجاهدین خلق ایران و مجاهدین افغانی و القاعده و غیره تاریخی دور و دراز دارد. آریکا خود بنیان گذار و بسط دهنده این جریانات اسلامی در دهه 60 میلادی و در دوره جنگ سرد بود. بعید نیست آمریکا داعش شیعه مجاهدین را در آیند مانند داعش به جان مردم بیندازد و داستان جمهوری اسلامی را برای مردم خاور میانه تداعی کند و لی مردم ایران تجربه سرکوب مذهب را در 40 سال تجربه کرده اند و مطمئنا هیچ وت نمی گذارند این تجربه تلخ تکرار شود.

Atefeh Eghbal
فعلا که داعشیان بر صدر حکومت ایران نشسته اند و داعشی وار هر روز شکنجه و اعدام میکند! داعشی تر از سردمدران رژیم جمهوری اسلامی میخواهید؟ به بیراهه می روید ! لازم هم نیست آمریکا کسی را به جان مردم بیندازد . مردم خود داعشی های زمان یعنی سران جمهوری اسلامی را سی و اندی سال است که به جان خود انداخته اند! نشان اشتباه ندهید!


Moj Taba
خانم اقبال تشکر از جواب دندان شکنتان


Atefeh Eghbal
آقای Alex Perstar در این مواقع می گویند پیاده شوید تا با هم بریم! با این حسابی که شما تعریف کردید پس باید برای رژیم دست بزنیم! این چه تحلیلی است که شما دارید؟ اولا این عکس مربوط به یکی از فیلم هایی است که رژیم در رابطه با مجاهدین ساخته است و اساسا نه واقعیت دارد و نه مستند است. لطفا از عکس های جنایتکاران جمهوری اسلامی اینجا استفاده نکنید. دنبال جنایتکارترین هم اگر می گردید بروید دنبال خمینی و خامنه ای و لاجوردی و گیلانی و بسیار کسانی که دست کمی از آنها ندارند. این دروغ های سرکوب اعترااضات عراقی و کرد و کشتن آدمهای آزادی خواه را هم جمع کنید که من خود در آن زمان آنجا بوده ام و حقایق را بخوبی می دانم. بعد از رفتن صدام هم مردم عراق نبودند که بقول شما تار و مارشان کردند!! عوامل سپاه پاسداران قدس بودند که در مسیر به اشغال در آوردن منطقه دست به کشتار مجاهدین زدند. کمی منصف باشید!


Atefeh Eghbal
آقای Babak Joneidy یک سئوال : چرا نمیگوئید که عملکرد مجاهدین در دیدار و هدیه کردن لیست اسامی شهدا به مک کین خوراک یک مشت توده ای و اکثریتی و رژیمی و غیره شده است!! نقد من در برابر عملکرد آنها می باشد. یعنی راه حل شما این است که مجاهدین هر کاری می کنند همه سکوت فرمایند که نکند پری گوشه عبای آقایان و خانم های مجاهد بنشیند! راستش من اساسا چنین تحلیلی را نمی فهمم!


خانم اقبال مجاهدین در دهه 60 بزرگترین جنایتها و همکاریها را با حکومت دیکتاتور صدام کرد. زمانی که صدام رفت مجاهدین هیچ پایگاه اجتماعی در میان مردم عراق که آنها هم شیعیه حسینی بودند و بقول خودتان مزار حسن و حسین تکیه گاهشان بود دفاعی از مجاهدین نکردن بلکه خود مردم شیعه های عراق به مجاهدین حمله کردند که همه می دانیم پشت صحنه ایران قرار داشت. اگر تاریخ و کار خوبی مجاهدین با مردم عراق کرده بود این بلا سرش نمی آمد. اگر کردستان هم بود مطمئنا مردم آنجا سر روز دوم بیرونشان کرده بودن. بروید از تک تک مردم عراق چه شیعه و چ سنی بپرسید تا از جهاد گرایان مجاهدین رسوالله خلق برایتان بگویند. صدام بدلیل اینکه عراق عشیره تی بود و برای سرکوب عشیره های بخصوص شیعه یا سنی از نیروی خود استفاده نمی کرد بلکه مجاهدین را مسلح میکرد و به مردم حمله می کرد همان کاری که جمهوری اسلامی با مردم ایران می کند میرود شیعه های عرب را می آورد و در خیابانها به آنها در لباس نیروی افتضاحی و بسیج ب مردم حمله می کنند. هزار رحمت به جمهوری اسلامی حداقل همه را سر خیابان نمی کشد ولی مجاهدین با دستور صدام همه را به گلوله می بست و کسی هم درخواست حق از صدام نمی کرد. زمان زمان جنگ بود و میدیا نبود و هر کاری که می خواساتند با مردم می کردند. زمانی که صدام رفت دندان مردم سریع بر ضد میلیشای صدام که مجاهدین بود و باقی مانده بود تیز شد و این شد که دیدید. حتی یک عراقی حاضر نبود از مجاهدین حمایت کند وقتی حکومت عراق مجاهدین را مورد حمله قرار داد. آمریکا نیروهای دست درست کرده خودش را یک روز کمک می کند و یک روز به او حمل میکند. تجربه القاعده و داعش و جمهوری اسلامی و سازمان جهاد گراهای مجاهدین ایران و غیره از این نمونه ها هستند. با تشکر از شما خانم اقبال


Atefeh Eghbal
گفتم که پیاده شوید با هم برویم! از کشتن مردم عراق توسط مجاهدین با من لطفا حرف نزنید که تا زمانی که شما و یا هر کس دیگر با مدرک و سند این حرف را ثابت نکرده است. من پشیزی برای این شایعات قائل نیستم. من در آنزمان در عراق بودم و اتفاقا شاهد احترام بیش از حد مردم عراق نسبت به مجاهدین در کوچه و خیابان بودم. اساسا رابطه اینطور نبود که شما میگوئید. این شایعات را هم که رژیم پخش میکند که مجاهدین مردم را به گلوله می بستند را بگذارید همانها تکرار کنند که دست خودشان به خون مردم آغشته است. مردم کردستان هم با مجاهدین بسیار خوب بودند البته سرانی چون طالبان را نمیگویم که سر مجاهدین را در بیابانهای عراق در حال نماز می بریدند و وسایلشان را به غارت می بردند. عراقی ها اتفاقا خیلی هم از مجاهدین برخلاف حرف شما حمایت کردند. من اساسا با حرفهای شما مخالفم . به این بحث پایان دهیم!


Shamsi Mash
عاطفه جان شما در عمليات مرواريد بوديد ؟


Atefeh Eghbal
بله بودم شمسی عزیز


Hamid Porasl
خوب بوی کباب شنیده اند و رویای تاجگذاری. خاک ولایت امریکای ما برای قدرت طلبان در ایران پربرکت بوده است. در سال ۳۲ تنها با ۱۰ هزار دلار تاج پادشاهی را دوباره سر شاه گذاشتند. وقتی دیدند شاه پررو شده و سرطان هم دارد و ملت هم او را نمی خواهند و در خیابان هستند انقلاب را سقط جنین کرده و با جاروجنجال او را به پاریس برده و بی بی سی و رادیو اسرائیل را سامان دادند که شبانه روز تبلبغات کنند و در گوادولوپ تصمیم گرفتند تاج شاهی را روی عمامه خمینی بگذارند و با رژیم تازه کودتا کرده ضیا الحق دیوار سبز اسلامی را بسازند و حالا باز مثل اینکه دور دور آلترناتیو سازی است و مجاهدین دریافته اند آن که برای افعانستان و عراق رهبر برگزید شاید بتواند فرجی هم برای این جماعت ورشکسته سیاسی باشد. مجاهدین اگر چه مبارزه را در میدان سیاسی باخته اند اما در این ۳۵ سال تبعید به لابی گرهای قهاری تبدیل شده اند که در یک آن ی توانند چد کارت بازی کنند. از یک رو با شیخ سلمان رابطه داشته باشند و شاهزاده هاهی سعودی برایشان سخنرانی کنند و ریال بیاورند البته نه ریال بی برکت ایران و از یک سو بخشی از آن ریال ها پربرکت نفتی سعودی را از دربان خانه خدا گرفته به دلار و یورو تبدیل کرده و با استفاده از آن در تماس با سیاستمداران غربی لابیگری کنند. به هر حال روزی که رژیم تبهکار اسلامی سرنگون شود روزی است که مجاهدین و سلطنت طلب ها خود را در صف اول مراسم اعطای تاجگذاری می بینند. فقط مانده ام که چرا ائتلافی میان مجاهدین و سلطنت طلب ها سر نمی کیرد تا کار خود را راحت کنند و تنها مدعی تاج و تخت ولی وقیح باشند. در اینصورت کار شیخ سلمان و ترامپ هم راحت تر خواهد بود. شنیده بودم در ماه مارس قرار بر شرفیابی مجاهدین به حضور رئیس جمهور خوش نام ولایت ما ترامپ در کاخ سفید بوده. نمی دانم مثل ملاقات با رضا پهلوی آنرا هم مخفیانه انجام داده اند یا اعلاحضرت ترامپ پذیرفته سیاست برجام را ادامه دهد و دلجویی از مجاهدین نستوه افتاده بر گردن طفلک سناتور مک کین که دیگر مثل دیروز برو بیایی میان اکثریت جمهوری خواهان ندارد و در نقش اپوریسیون داخلی جمهوری خواهان عمل می کند. به هر حال واقعیت هر چه باشد این عکس در تاریخ می ماند.... یاد سخنرانی های آتشین طفلک حنیف نژاد افتادم.....


Mostafa Abedi
ایکاش لااقل این خانم اعلام میکرد رجوی کجاست و چکاره است؟ مردم از روسری و تو سری خسته و خلاصه نسبت به مذهب نیز سئوال ها بسیار شده که ایشان ادعای برقرابی حکومت علی را دارد. ما ایرانی و از نژاد آریائی هستیم و نه عربزاده!

Roozbeh Zarinnal
اسمت که عربیه؟!


Mostafa Abedi
درصدی بالائی برحسب استیلای مذهب بر پدران و مادران متاسفانه این اسامی را برای فرزندان خود انتخاب میکردند. خوشحالم که نام شما عربی نیست.


Mina Yousefli sanade eftekhare sarane mojahed

Sadegh Kazemi
متشکریم جناب آقایEbrahimTavangar
سپاس


Mani Khorsandi
ايشان پديد آورنده ي داعش و چند جنايتكار ديگر هستند

Mohammad Djalali
این کار مثل این است که مثلا زینب لیست کشته شدگان کربلا را ببرد بدهد به معاویه. خیلی مضحک . مگر این مردک که مدال به گردن ابوبکر بغدادی انداخته و داعش را درست کرده دلش به حال کشته شدگان ایرانی می سوزه؟ توهم تا کی ؟



مك كين. معروف. به. برنده خون. جنايتكار. جنكى. در. ويتنام. است. بقيه. رو. خودتون اناليز كنيد



کامنت ها در سایت دریچه زرد




ناشناس ناشناس گفت...
اخوند ها دین فروشی می کنندو اینها خون فروشی. تف بر این همه بی شرمی.
خجل
۲۷ فروردین ۱۳۹۶ ه‍.ش.، ساعت ۱۴:۱۱

ناشناس جواد گفت...
خجالت برای مریم
۲۷ فروردین ۱۳۹۶ ه‍.ش.، ساعت ۲۳:۲۵

ناشناس کوچک مصدقی گفت...
شماها بروید چرتتان را بزنید کسی که در وسط میدان مبارزه است میفهمد چه میکند درود بر مریم رجوی و شهامت این زن شیر دل و مبارز
۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ه‍.ش.، ساعت ۱:۵۵

ناشناس ضد ملا گفت...
فقط من همین را میفهمم که شرایط جهانی عو ض شده است ومجاهدین خلق خیلی خوب این را درک کرده اند که جز با کمک نیروهای خارجی بخصوص آمریکا این رژیم را نمیشود انداخت اپوزیسیون خارجه هیچ پشمی به کلاهشان نیست داخل هم هیچکس نمی تواند کاری بکند و تنها راه در شرایط جهانی همین راه مجاهدین خلق است امیدوارم موفق بشوند
۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ه‍.ش.، ساعت ۲:۳۸

ناشناس سیما.ف گفت...
خانم اقبال شما مگر انتظار دیگری داشتید یا چیزی تفاوت نموده است که شما حیرت کرده ای از کوزه همان بیرون میاید که در او هست تعجب ندارد
۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ه‍.ش.، ساعت ۳:۰۸

ناشناس ناشناس گفت...

مقاله شما را خواندم و گریه کردم
برادر دو شهید راه آزادی

۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ه‍.ش.، ساعت ۳:۱۰

ناشناس م.ح.فرانسه گفت...
درود بر شما و قلم حق نویس شما بسیار مقاله خوبی بود
۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ه‍.ش.، ساعت ۴:۱۸




ناشناس مهتاب ایرانی آمریکا گفت...
لطفا قرقر نکنید راه حل بدهید راه حل خانم رجوی این است که دنبال میکند ولی راه حل شما خانم اقبال و چی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ه‍.ش.، ساعت ۵:۰۴

ناشناس جواد گفت...
من شخصا با اتحاد تاکتیکی با آمریکا موافقم.ولی این اتحاد و کمک گرفتن از نیروی خارجی وقتی صحیح و اصولی است که پشتوانه ی یک استراتژی مشخص ملی و مردمی باشد. استراتژیی که سازمان مجاهدین هیچگاه نخواسته و نتوانسته که آن را روشن کند.
حتی با فرض چنین استراتژیی کمک گرفتن از نیروی خارجی و دنیای سرمایه داری در حد کمک تاکتیکی است. اهدای لیست شهدا که جلوتر از آن توسط مسعود رجوی به امام حسین و امام زمان انجام شده بود به این عمل بار ایدیولوژیک و معنایی بسیار بالایی داده است به طوری که هر گونه کپی برداری از این عمل خواه ناخواه چه مریم رجوی و مجاهدین بخواهند و چه نخواهند چه بفهمند و چه نفهمند همان بار ایدیولوژیک را دارد. اگر مسعود رجوی این اکتها را انجام نداده بود تقدیم لیست شهدا در چارچوب افشاگری رژیم و تبلیغات بخوبی قابل تبیین بود ولی الان اساسا چنین نیست.
فقط وفقط یک فضاحت اخلاقی و اصرار بر سقوط است.
۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ه‍.ش.، ساعت ۵:۳۴

ناشناس ناشناس گفت...
سلام ضد ملا. چیز زیادی عوض نشده است. مجاهدین هم چیز جدیدی یاد نگرفته اند. یک زمانی صدام بود. بعد هم بوش و حالا هم مک کین. چیز جدیدی نیست. فقط ادم ها عوض شده اند. روش مزدوری همان است که بود.
علامت سوال
۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ه‍.ش.، ساعت ۶:۴۵

ناشناس ناشناس گفت...
حمید :‌
عاطفه اقبال بجای اینکه زحماتی را که کشیده و آخرین سریع از پناهجویان را که با کمپین خودش به خارج آورده را بگه چی شد و کجا رفتند و چه جوری و با چه زحماتی کمپینش توانست با هزینه گزاف آنها را از جهنم عراق بیرون بیاورد بیخودی مثل ایرج مصداقی وارث شهدا شده بالاخره مجاهدین توانستند همان میزان اسامی شهدا را جمع آوری کنن بقیه را بهتر است کمپین شما دنبال کند و خودتان هم وارثش آن باشید مجاهدین کسی را ندارند و اصلا کسی با آنها نیست که بخواهند لیست را زیاد کنند خانم اقبال بالاغیرتا دست بالا زده و الان بهترین شرایط است که شما با هوادارانتان لیست بقیه شهدا را گیر بیاورید حتما همه از شما تشکر میکنند اینقدر مفت خوری دیگه نکنید شما که ماشاءالله تو کمپین قبلی تان موفق و سربلند بیرون آمدید والان هم که ماشا‌‌ء‌الله همه نوع فعال سیاسی ضد رژیم هم دارید مثلا حقوقدان مثل آقای روحانی که نمونه تاریخ است - نویسنده و محقق مثل ایرج مصداقی که همه چیز میفهمه شما هم که ماشاءالله هزار ماشا‌‌‌ءالله با کمپینتان این همه انسان را نجات دادید سری آخر کسانی را که در عراق سرگردان بودند را آوردید خوب با همانها فعالیتهای سیاسی خودتان را بکنید و برای سرنگونی رژیم تلاش کنید حتما که موفق میشوید منتظر هستیم که کمپین شما اسامی بقیه شهدا را بدست بیاورید و مطمئن باشید کسی ایراد که هیچ بلکه تشویقتان هم خواهند کرد حتما از تلویزیون میهن که بیننده زیاد دارد کمک بگیرید واقعا حیف خانم اقبال با توانمندی تان اینهمه شکم سیری برخورد میکنند هوادارانتان منتظر راه انداختن کمپین شما هستند خواهش میکنم برای افشای رئیسی هم شده اینکار را بکنید .
۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ه‍.ش.، ساعت ۸:۲۰

ناشناس کوچک مصدقی گفت...
از واکنش ملاهای بیشرف مشخص است کارخانم مریم رجوی بسیار درست بوده و مثل شغال ترسیده اند حالا جیغ و داد بکنید بروید این لینک را ببینید
http://www.bbc.com/persian/iran-39622851
۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ه‍.ش.، ساعت ۹:۳۷

ناشناس میرزا بزرگ گفت...
ناکوچک لامصدقی خوب یمرتبه بگویند بابا مت مخلص آمریکائیم و اصلا قبلا غلط کردیم گفتیم جهانخوار و امپریالیسم مشکل بشریت هست و خیال خودشان و همه را راحت کنند
۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ه‍.ش.، ساعت ۹:۵۳

ناشناس محمود .ک گفت...
درود عاطفه خانم کیف کردم دستت درد نکند
۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ه‍.ش.، ساعت ۱۰:۰۰

ناشناس ناشناس گفت...
SALAH MAMLEKAT KISH KOSRAVAN DANAND BEH MAN VA SHOMA CHEH
KASTEH AZ SYASAT
۲۸ فروردین ۱۳۹۶ ه‍.ش.، ساعت ۱۱:۵۴

ناشناس ناشناس گفت...
حمید از نطر شما فقط کسی می تواند به کسی انتقاد کند که خودش بیشتر از او فعال باشد؟ این طرز فکر مرحوم شیر است. برادر من هر کسی می تواند انتقاد کند و اگر نیرویی واقعا مردمی باشد خودش را ملزم به پاسخ گفتن به ان انتقاد می کند. پاسخ منطقی و مستدل و به دور از فحاشی. تا کسی می گوید دیگر گند نزنید, سریعا پاچه طرف را میگیرید که : خودت چکار کرده ای که به ما انتقاد می کنی؟
"خودم کمتر گند زده ام!". این هم پاسخ شما. خیلی وقتها هیچ کاری نکنی خیلی شرافتمندانه تر است. خانم اقبال یکی از شریفترین زنان ایرانی است که من به وجودش افتخار می کنم. در برابر نامردیها و نابکاریها و تهمت ها وتوطئه های یک فرقه مخرب و منحط و بی پرنسیب ایستاد و خم به ابرو نیاورد و از اصول و پرنسیب هایش کوتاه نیامد. ذوب شدگان در ولایت فقیه مغلوب را به جانش انداختند تا با تهمت و تحقیر و تهدید و توهین او را از پا در بیاورند اما می بیند که رو سیاهی به زغال ماند. انهایی که در البانی هستند, ارام ارام که از فضای فرقه ای فاصله بگیرند و به تاریخ و ارشیو مراجعه کنند, خواهند فهمید چه کسی واقعا تلاش کرد تا نجاتشان بدهد و چه کسی خواهان نابودی انها بود. خواهند فهمید برای چه کسی جانشان مهم بود و برای چه کسی قاب عکس و لیست اسامی شان تا به عنوان شهید به همراه مشتی دلار به جان مک کین تقدیم شوند تا بیاید و عکسی یادکاری با رییس جمهور!!!! بگیرد و به دنیا نشان بدهند که : ما هم هستیم. ما را هم به حساب بیاورید و رژیم هم چند فحش به انها بدهد تا به این و ان نشان بدهند: می بینید چقدر مهم هستیم؟ اگر از بین رفته ایم پس چرا رژیم اینقدر از ما می ترسد؟
می گویند در زمان رضا شاه پاسبانی بود که از اینکه رضا شاه یک روز به او گفته بود: "مادر قحبه" افتخار می کرد و هر جا که می رفت ان را با اب و تاب تعریف می کرد!

خجل
۲۹ فروردین ۱۳۹۶ ه‍.ش.، ساعت ۰:۵۸


۱۴ نظر:

  1. سلام خانم اقبال. در این زمانه نامرد به شجاعت شما درود می فرستم
    امیر

    پاسخحذف
  2. درود بر شما و شجاعت شما که نمیگذارید خون شهدایمان را پایمال کنند. من فکر میکنم رهبران مجاهدین به سیم آخر زده اند. به دلیل اینکه ریزش نفرات در آلبانی و کلا در تشکیلات مجاهدین اخیرا بسیار زیاد شده است. من یکی از این ریزشی ها هستم. و میدانم که بسیاری دیگر نیز در راه هستند. دقیقا بخاطر همین موضع گیری های غلط سازمان. وگرنه ما نمیخواستیم جدا شویم.

    پاسخحذف
  3. متاسفم که سازمان مجاهدین از شهدای راه آزادی این چنین استفاده میکند. اگر قبلا کمترین سمپاتی هم نسبت به مبارزه آنان داشتم. الان دیگر هیچ توهمی ندارم. آنها همه چیز را به لجن آلوده اند. صابر. م

    پاسخحذف
  4. چگونه است که مریم یا مسعود رجوی با این لیست شهدا انقدر خرید و فروش میکنند! یکبار به صدام حسین هدیه میدن. یکبار به امام حسین. یکبار به امام زمان..الانم به مک کین! بیچاره این شهدا که خونشون انقدر ارزان شده و بازی دست اینها! آخوندا کشتن اینا هم استفاده شو می برن.

    پاسخحذف
  5. متاسفم که مریم و مسعود ما را با این شعارها فریب دادند و امروز بدون هیچ پشتوانه ای در تیرانا رها کرده اند. نه پاسپورتی داریم و نه درسی خوانده ایم و نه حقوقی! حرف هم بزنیم پولمان را قطع می کنند. یا باید باز هم به داخل تشکیلات برگردیم و عمری را در رویای سرنگونی آخوندها هدر دهیم و یا چشم به سازمان های پناهندگی داشته باشیم! آیا این چیزی بود که ما برایش آمده بودیم! امروز هم لیست شهدا را دو دستی به آمریکا تقدیم می کنند! گریه آور است برای من!

    پاسخحذف
  6. درود بر قلمتان و آنچه با آن می نویسید. خدا پشت و پناهتان یک مادر دردمند

    پاسخحذف
  7. ممنون که دردهای ما را بیان میکنید. مجاهدین تغییر صد و هشتاد درجه کرده اند ولی از کاسبی با خون بچه های ما دست برنمیدارند. شرمشان باد

    پاسخحذف
  8. خوب بفرمائید شما بجای خانم رجوی بنشینید! ببینم چه می کنید؟ خوب برای نجات ایران باید کاری کرد نمیشه که دست روی دست گذاشت.

    پاسخحذف
  9. درود بر همت شما خانم اقبال و شجاعت قلمتان که با منطق و شجاعت می نویسد. سلامت بمانید

    پاسخحذف
  10. حرف دل ما را نوشتید. همانطور که با کمپین خودتون حرف دل ما رو در نجات فرزندانمون زدید و مجبورشون کردید که همه را از عراق بیرون بیارن. حالا بذارین هر چه میخوان پشت سر شما بگن. ولی جرات نمی کنن بیان یک اطلاعیه علیه شما بدن چون خوب می دونن که حرف درست می زنین و اطلاعیه شون هیچ مسئله ای رو حل نمیکنه. خدا حفظتون کنه و بهتون سلامتی بده . دعای خیر خانواده ها به همراتون من اینو از طرف چند تا خانواده میگم

    پاسخحذف
  11. درودتان باد برای گفتن کلمه حق

    پاسخحذف
  12. خانم اقبال، من از آلبانی برای شما می نویسم. باور کنید که حرف دل خیلی از بچه ها را زدید. من و خیلی های دیگه اگه بیرون اومدیم بخاطر این بود که دیگه هیچ کدوم از ارزش های سازمانو نمی شناختیم. دیگه هیچ از گذشته نمونده. اگه می موندیم باید شرفمونو می فروختیم. حالا هم که بیرون اومدیم وضعیتمون اینجا خیلی سخته اما این سختی رو من یکی ترجیح می دهم. خدا رو شکر میکنم روزی که این مککین اومد من اونجا نبودم. دستتون درد نکنه. فقط نوشتم که بدونید ما نوشته های شما رو می خونیم و قبول داریم. رسول

    پاسخحذف
  13. از اینکه مجاهدین به اینجا رسیده اند ناراحتم . زمانی روی آنها کلی حساب باز کرده بودیم. امروز با هر کس و ناکسی دست می دهند و خودشان را می فروشند نه تنها خودشان را بلکه خون شهدا را هم . ممنون خانم اقبال از اشاره به دردی که درد مشترک ما است.

    پاسخحذف
  14. درود بر شما خانم اقبال، بله زمانی هر هفته زیر نشریۀ مجاهد با تیتر درشت ثابت می نوشتند: رود خروشان خون شهدا ضامن پیروزی محتوم خلق ما است. ولی امروز عملا نئوکانهای جنگ طلب آمریکا را ضامن پیروزی شان می دانند. ضمنا لطف کنید کلمۀ اولی در جملۀ خون خروشان را به جای خون رود بنویسید. هماره بهروز و پیروز باشید.

    پاسخحذف